副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[小熊與薯片兔的生活日常] 忙碌的煮飯媽-寶寶副食 (粥仔)

[小熊與薯片兔的生活日常] 忙碌的煮飯媽-寶寶副食 (粥仔)

[小熊與薯片兔的生活日常] 忙碌的煮飯媽-寶寶副食 (粥仔)   終於決定帶妹妹回澳門。   不經不覺,妹妹已經十個月大了。今次妹妹回澳門,要隔離21天,由爸比喺隔離酒店照顧妹妹。而我就留喺屋企照顧哥哥同埋做煮飯媽,準備妹妹喺隔離期間嘅副食,送去隔離酒店。 (21天會好快過,加油)        朝早起身後,送哥哥返學,然後就開始煲湯(淮山茨實西施骨湯)。中午,開始準備妹妹嘅副食同爸比嘅生日晚餐。妹妹嘅粥,我會用湯底黎煲,然後另加一份瘦肉一份蔬菜打蓉。   爸比嘅晚餐,平日我都不用準備,因為隔離酒店會安排。因為今日係爸比生日,所以我特別準備左生日晚餐俾佢 (芝士蛋糕,燒牛肉飯,煙鴨胸,炒菇,焗蟹蓋)。   傍晚,準備哥哥晚餐。哥哥而家2歲9個月,都可以開始食大人嘅食物,但我習慣會分開煮一份兒童餐俾哥哥。哥哥開始會挑食,成日借啲依唔食蔬菜 (今晚整左菠菜忌廉湯炮製佢)。另外,準備左蕃茄蓉+免治牛肉黎整通心粉。      妹妹副食做法: - 淮山茨實西施骨湯  1. 淮山茨實,洗乾淨,備用。 2. 將水注入湯煲,煲至水滾,然後放入西施骨,飛水。 3. 將已飛水的西施骨拿起,備用。 4. 再注水入湯煲,煲水至水滾,放入西施骨+淮山+茨實,中火煲大概2個鐘。  - 瘦肉粥 (我用淋瘦肉,肉質比較嫩) 1.  準備一煲滾水,將淋瘦肉飛水,拿起,備用。 2. 用已煲好的西施骨湯去煮粥,粥裡放入淋瘦肉+米一同煲。(米和湯的比例:1比12)  3. 準備一份菜,清洗好,烚熟,打蓉,倒出備用。 4. 將粥裡的淋瘦肉拿出,打蓉。 5. 加入已打好的菜蓉+淋瘦肉蓉,與粥攪拌混合。   #薯片兔回澳 #忙碌的煮飯媽 #寶寶副食 #小熊與薯片兔的生活日常  #小熊與薯片兔媽媽 #香港媽媽 #香港blogger #澳門媽媽 #澳門blogger =============================== Facebook: https://www.facebook.com/jaynjocemami/   生活易靚太 club: https://wow.esdlife.com/bi_be   香港媽咪幫 mamibuy:小熊與薯片兔媽媽 https://mamibuy.com.hk/home/19407