副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

免疫力要儲返嚟!作病首選:飲奧樂蜜C好快好番晒~

#免疫力係要儲返嚟 !!做阿媽係唔得閒病嘅,尤其近呢一年,我諗大家都好似我咁,每次唔夠休息作病頭痛、喉嚨痛、咳幾聲都會有啲心驚驚,所以增強免疫力好重要。

#免疫力係要儲返嚟 !!做阿媽係唔得閒病嘅,尤其近呢一年,我諗大家都好似我咁,每次唔夠休息作病頭痛、喉嚨痛、咳幾聲都會有啲心驚驚,所以增強免疫力好重要。 我哋屋企習慣放定兩pack奧樂蜜C,每次作病飲一支再好好瞓一晚,通常好快就會冇事精神晒,真係萬試萬靈㗎。 當然免疫力唔係話有就有,平時都要努力儲,一支奧樂蜜C就等於11個檸檬嘅維他命C,每日一支奧樂蜜C,唔使食11個檸檬,身體都可以攝取足夠嘅維他命C,提供支持免疫系統嘅重要營養。 奧樂蜜C源自日本,我覺得飲落好似波子汽水,超好味!所以老公同Bat Bat 都好鍾意,唔使迫佢哋,兩個都會開開心心自動打開雪櫃攞嚟飲,乖乖養成健康生活好習慣。每日儲起足夠嘅維他命C,增強免疫力,成個人冇咁易攰,keep住元氣滿滿、精力充沛,一家人冇咁易病,媽媽我就放心。 想買唔使周圍搵,官方網頁、各大連鎖超市、便利店有售! ::::::::追蹤Mrs Co:Lam 凱林家生活 ::::::::: 如果喜歡我的分享,記得追蹤埋「Mrs Co:Lam 凱林家生活」其他平台,更快知道更多更好的有趣資訊。 Mrs Co:Lam 凱林家生活 Facebook: www.facebook.com/mrscolam Instagram: www.instagram.com/mrscolam Email: hello@mrscolam.com Website: www.mrscolam.com   #奧樂蜜C #每日一C #日本直送 #源自日本50年的健康生活好習慣 #作病首選 #元気ハツラツ #oronaminchk