副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【健康飲品】Supermom打好個底。儲免疫力 | 奧樂蜜C

「為母則強」相信係唔少媽媽嘅心聲同語錄,包括我自己。不過自己嘅能力、體力同精神有限,當媽媽嘅極限經常推至極點,成日唔夠瞓、飲食作息又唔定時,您都咪話唔易病!但身為守護屋企人嘅強大後盾,點可以話病就病?

「為母則強」相信係唔少媽媽嘅心聲同語錄,包括我自己。不過自己嘅能力、體力同精神有限,當媽媽嘅極限經常推至極點,成日唔夠瞓、飲食作息又唔定時,您都咪話唔易病!但身為守護屋企人嘅強大後盾,點可以話病就病?  呢個時候,我就會為自己打好個底,從增強免疫力著手。而我知道,喺日常飲食中,例如:食生果、飲湯水、甚至保健品都可以去補充維他命。不過對於一湊二嘅我,方便同有效果就最緊要!所以我就會選擇最方便自己同最直接吸取維他命嘅方法,就係飲用奧樂蜜C啦! 我之前去日本便利店同藥妝店都有見過呢款家庭必備嘅熱賣健康飲品,而家無得去旅行,見到香港超市都有,加上佢有相當於十一個檸檬嘅維他命C含量,就買嚟試下先。   飲咗一段時間,我就習慣一日飲一支,隨時隨地打開樽蓋就飲得,夠曬方便。而且聞落有淡淡檸檬香,加上味道甜甜地,飲完都覺得好relax 。 如果有時侯,我偷到有me time 嘅話,仲會倒落個杯度,加兩粒冰,再睇一陣書,慢慢嘆。無論咩方法,都可以養成健康生活好習慣!   對於經常疲於奔命嘅我,可以令身體時刻足夠維他命C真係好重要。因為我知道有充足嘅維他命C係有助紓緩免疫力不足或疲勞時出現嘅輕微症狀。如果而家我覺得有啲「作病」嘅話,個人覺得每日飲一支奧樂蜜C呢個習慣都幾幫到我。   所以「為母則強」,大家都要為自己身體打好個底。一日一支奧樂蜜C,儲返免疫力返嚟啦!   ======================================== (以上資料更新至撰文當日) 聯絡電郵: alfredbb325@gmail.com 最近開始玩IG,歡迎追縱:allaboutalfred 最近開始玩MeWe,歡迎追縱: https://mewe.com/p/AllAboutAlfred/   追踪更多育兒生活分享,請按 Alfred 成長日記        駐站BLOGGER: