副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

學繪畫同時練普通話, 一舉兩得! 免費試堂~~

悠好細個已經開始學畫畫,藝術家情操很高,對藝術品亦好明顯有一份執著,有見及此我當然要好好培育!

悠好細個已經開始學畫畫,藝術家情操很高,對藝術品亦好明顯有一份執著,有見及此我當然要好好培育! 有人話教育小朋友要由佢最有興趣的事物去出發,將會有意想不到的效果,以佢最有FEEL的去帶動佢最無FEEL,因此當我接觸畫啦啦線上畫班平台時,腦海中簡直是出現叮一聲! 畫啦啦網上畫班以國語或粵語上課,我主要目標是想提升小姐多聽多講國語嘛,直接佢最喜歡的繪畫帶動最唔LIKE的普通話,畫啦啦的網課好簡單,只需裝個apps、準備一張畫紙、一盒水彩就可以上堂啦! 課程班主任會先為你配對程度適合的資深美術導師,並預約上課時間及教學語言(家長可選普通話或廣東話教學),apps內還會有課前提點預備什麼教材及課堂主題作一個預習!   悠普通話相當普通,聽D又聽唔到D,陪讀的媽在旁翻譯,畫啦啦都幾有系統,每節課都設 #繪畫主題,課堂開始會教導一些 #基本畫畫知識,然後以 #互動小遊戲 提醒以加深記憶,唔會一來就要求小朋友跟住畫,亦不會教抄畫,由淺入深教導各樣技巧 例如今堂悠需要在家中拎個時鐘來畫,老師就拎咗個樽來畫,其實當中的細節位都是大同小異,老師會逐點一一教導小朋友,畫物件時要注意的技巧及引導小朋友想像力,如何加點想像令個時鐘變得更豐富更可愛! 通常一小時課堂內小朋友已可完成一幅作品,完成後再upload俾老師評價改進!整堂大部份時間老師都係以普通話教學,估唔到竟然無反感,仲相當接受,還主動問下次上堂會幾時?果然用最喜歡帶動最唔喜歡的是最有效呢~~  想比小朋友學繪畫同時多聽多講普通話嗎?機會嚟啦~ 立即預約免費試堂一小時啦: https://bit.ly/2ORl936 #畫啦啦少兒美術 #畫啦啦 #畫班 #網上畫班 #樂悠媽咪 #教學分享