副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【食譜分享】超簡單!自家製入味豬腳薑醋!

有沒有薑醋控呀?如果想吃豬腳薑醋,又不想買現成?其實自家製一樣超簡單,今次我和媽咪在家兩小時炮製入味豬腳薑醋,想吃的朋友快試試! 

有沒有薑醋控呀?如果想吃豬腳薑醋,又不想買現成?其實自家製一樣超簡單,今次我和媽咪在家兩小時炮製入味豬腳薑醋,想吃的朋友快試試!    材料 willowgrove Hill 加拿大無激素豬腳粒 2包  大孖添丁甜醋 2支  薑 一整塊  雞蛋 適量    步驟  1. 豬腳粒煮一煮拿起,水煮蛋去殼備用  2. 中火煲甜醋及薑至煮沸  3. 加入豬腳粒煲1.5小時,搞掂   我選擇用Willowgrove Hill無激素豬腳粒是因為肉味香濃,所以煲出嚟就已經很香呢,購買傳送門:https://bit.ly/3eTxi1M  大孖添丁甜醋購買傳送門:https://bit.ly/3qUwlJ6 -------------------------------- 追蹤我們的親子育兒及親子食譜分享! like及搶先看專頁!Kylife與二寶之日常 加入FB懶人食譜Group,齊齊分享!shorturl.at/alLM0 加入MeWe懶人食譜Group,齊齊分享! https://bit.ly/3sjl9aS 追蹤IG!kylife.babies ----------------------------------