副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

親子活動好去處:坐纜車+輕鬆行山

大半年前同細佬坐過 #水晶車廂 纜車之後,佢就念念不忘!成日都話要坐纜車!

大半年前同細佬坐過 #水晶車廂 纜車之後,佢就念念不忘!成日都話要坐纜車! 琴日見天氣幾好,一於同佢去玩返轉~ 超級幸運,去程同埋回程都唔使排隊! 水晶車廂最正就係可以360度睇風景,沿途真係風景如畫,藍天白雲再加翠綠嘅樹木,望到都覺得心曠神怡~   去到昂坪,我哋去咗大佛後面行山。#心經簡林 前段都可以推 #BB車,係去到木柱嘅位置就推唔到車了~ 行完心經簡林,附近仲有 #樹木研習徑 同埋一條行上鳳凰山嘅路。帶住細佬,我哋梗係行簡單嘅樹木研習徑啦~ 全長350米,好快就搞掂!!   行完少少嘅山,出咗一身汗,我哋去返昂坪市集附近嗰度食啲嘢,有好多檔食豆腐花嘅小食店,$20碗豆腐花~ 如果時間充足,仲可以喺昂坪搭車去 #大澳!下次要同埋Natalie 去埋大澳食地道小食!! #360纜車 #CableCar #親子好去處 #親子活動 #假日好去處 #行山 #親子行山 #輕鬆路線 #昂坪半日遊 #bb車路線 #親子博客 #親子blogger