副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

解決貓奴甜蜜的負擔- Pet Pounce寵物抗菌除臭系列

我家貓咪有時會和我們一起睡,三色貓布丁更會與小火子share枕頭,但貓咪每日都巡視家居一個角落,腳仔啱啱又可能踩完貓砂盆⋯如果可以確保貓貓乾淨當然就更好啦。

主子用 #屁屁對住你個頭,用 #尾巴在你的臉上亂掃, 貓奴們你們也有這些甜蜜的負擔嗎? 我家貓咪有時會和我們一起睡,三色貓布丁更會與小火子share枕頭,但貓咪每日都巡視家居一個角落,腳仔啱啱又可能踩完貓砂盆⋯如果可以確保貓貓乾淨當然就更好啦。 近日我開始用 #Pet Pounce寵物抗菌除臭系列,⼀⽀解決 #殺菌、#抗菌、#寵物除臭、#傷⼝護理、#癬類、#疹類等⽪膚問題,實在是貓奴好幫手。 產品 #用途非常多,除咗可以噴在寵物用品上消毒及除臭,亦可以直接噴在寵物身上作清潔。 第一次幫貓貓噴,佢哋有少少抗拒,但噴第2,3次嘅時候,佢哋已經開始唔理我,由得我慢慢噴,可能知道要夠乾淨先可以上床瞓掛。而且500ml既抗菌除臭噴霧,都只售百多元,絕對值得入手開門口。 Pet Pounce 寵物抗菌 除臭系列 包裝規格:15ml / 60ml / 500ml ⾹調:原味/海洋/櫻花/花⾹ 適合對象 所有寵物 ⽇本離⼦化技術及⽣物技術配⽅ 100%全天然植物提取,舔服無害 不含酒精成份,防敏感不刺激 消毒並防⽌細菌感染、交叉感染 去除寵物異味、殺滅99.99%細菌,30秒⾒效 ⽇本⼤阪府⽴產業技術研究所認證 了解更多:https://www.hktvmall.com/p/H5762001_S_bo2a 同系列仲有 #Pet Pounce Wet Wipes 寵物抗菌除臭 濕紙⼱,同貓貓出街時用,或者抹下手仔或者臉仔都好方便。仲可以用來對寵物用品,例如食具,玩具等等進行清潔。 兩款產品,對貓奴來說,都十分方便呢。 謝謝收看,如果喜歡貓町媽媽的文章或想觀看更多親子玩樂情報,歡迎到訪貓町媽媽的Facebook專頁: <貓町媽媽 親子 玩樂 扮靚日誌> https://www.facebook.com/catdingmama/ 加我IG: catdingmama https://www.instagram.com/catdingmama/?hl=zh-tw  #貓奴推介 #寵物抗菌 #寵物用品 #Pet Pounce #BioionHK #Deo-Sanitizer #成分天然溫和親膚 #抗菌除臭一枝搞掂 #PetFriendly