副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

懷念北海道嘅...黃金玉米湯

飲一啖⋯令人多麼懷念去北海道旅行嘅時光!!  好記得果次一家人去旅行,北海道每一個地方都好美,尤記得薰衣草嘅紫色花海、哈密瓜嘅清甜、仲有北海道名物「黃金玉米湯」! 我哋最後在機場買了超多盒!

飲一啖⋯令人多麼懷念去北海道旅行嘅時光!!  好記得果次一家人去旅行,北海道每一個地方都好美,尤記得薰衣草嘅紫色花海、哈密瓜嘅清甜、仲有北海道名物「黃金玉米湯」! 我哋最後在機場買了超多盒!   這款粟米湯將北海道紋別產的甜粟米做成篩網狀,干燥後做成薄片的粟米,也無添加化學調味料和防腐劑,味道上有別於普通的粉末粟米味,更濃郁更滑口。飲法好簡單,只須加熱水攪拌即成非常美味嘅粟米湯,另外也可按個人喜好加入麵包粒、西芹或鮮忌廉伴隨享用~ 未知幾時先可以再去,所以網購咗這款黃金玉米湯與家人一齊分享,也一解對北海道嘅思念☺️      購買傳送門 https://ac.buy109.com/fe3adt45045et157/cl/?bId=c87Z65d6 #黃金玉米湯 #粟米湯 #日本 #tocoo #tocoomall