副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【如何提高小朋友學習效率?】

畫啦啦課程班主任幫我配對好美術導師後,就即刻預約上堂,裝個apps,準備一張畫紙、一盒水彩就得,有時間仲可自己預習定課堂主題~

蝦子成績表派左返來了,各主科都攞A,唯獨係普通話只得B,老師話佢唔鐘意講普通話.....就快考小一,大有機會考普通話對答,點樣先可以提高學習普通話效率? 有媽媽同我分享,佢話佢小朋友好鍾意睇故事書,認字好叻,另一個媽媽就話佢小朋友成日睇抖音,講普通話好叻! 過來人分享,從小朋友興趣入手,係最有效率嘅學習方法,蝦子最鍾意就係畫畫,於是我就比佢試下畫啦啦網上畫班,特登唔揀粵語,而用國語上堂,等佢多聽多講國語~~ 畫啦啦課程班主任幫我配對好美術導師後,就即刻預約上堂,裝個apps,準備一張畫紙、一盒水彩就得,有時間仲可自己預習定課堂主題~ 今次我地課堂體驗好好,平時超抗拒普通話嘅蝦子,難得可以坐定定啊,專業嘅老師風趣地講解畫造型屋嘅基本技巧,佢自己諗好一個造型就開始step by step畫,有問題時又樂意舉手用國語發問,老師會keep住睇你幅畫嘅進度比返評語,等佢發揮創造力同想像力,令畫作睇起嚟更豐富... 課後仲有小遊戲玩,1個鐘課堂來個happy ending! 睇返蝦子幅畫作,佢以蘋果為造型屋嘅設計重心,聽從老師評語,係屋旁加上滑梯,亦有為天空上白雲畫上唔同表情,令畫作冇咁單調,睇落更有趣味,老師嘅讚賞,大大增加蝦子自信~ 一邊學到畫畫同填色細節技巧,一邊可以練習講普通話! 鯨魚蝦子都好期待下一堂啊~ 有興趣 #免費試堂 的話,去呢度可立即預約:  https://bit.ly/2QAKTBl 更多親子分享,請Follow 鯨魚家姐‧蝦子細佬IG同Facebook 啦!