副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

防止黑色素沉澱 - 心然白雪雪肌膚配方

試過懷孕嘅你都可能知道,懷孕期間因為荷爾蒙既影響,肌膚會有黑色素沈澱,雖然好普遍,但係見到身體有嘅時候都會諗吓幾時會可以變返之前咁。好彩都比我發現,所以過多兩個幾月之後,生完就可以服用心然白雪雪肌膚配

試過懷孕嘅你都可能知道,懷孕期間因為荷爾蒙既影響, 肌膚會有黑色素沈澱,雖然好普遍, 但係見到身體有嘅時候都會諗吓幾時會可以變返之前咁。 好彩都比我發現,所以過多兩個幾月之後, 生完就可以服用心然白雪雪肌膚配方 (Lovini Snow White Functional Pack), 佢有臨床研究顯示跟隨皮膚28日嘅皮膚更新周期, 黑色素慢慢就會可以退,亦可以防止黑色素沉澱。 心然白雪雪肌膚配方主要成分 : 穀胱甘肽、葡萄籽萃取物、維他命 C、維他命 E、水晶番茄萃取物。 產品主要成分功效: 『美白鐵三角』 - 穀胱甘肽(GSH) 、葡萄籽萃取物和水晶番茄萃取物: ● 穀胱甘肽(GSH) – 可抑制黑色素形成、增加黑色素分解,提升肌膚光澤、保水及緊緻度; ● 葡萄籽萃取物 – 強效抗氧化,比維他命 C 強 20 倍功效,抵抗自由基的破壞,延緩老化過程,加速傷口癒合; ● 水晶番茄萃取物 – 有研究顯示,可抵抗紫外線(UV)的傷害,令黑色素不會沉澱,減少膠元蛋白流失。 最方便就係佢一包一包,一盒有三十包, 朝頭早每日一包返工前就可以搞掂, 期待第二胎之後快啲變返白滑。 心然白雪雪肌膚配方獨特的雪白配方能深入肌膚, 不斷注入營養,從內到外透出潔淨美肌。 當中含有穀胱甘肽(GSH)有助提升膚色達至美白效果。 而抗氧化成分維他命 C 和維他命 E, 有助抵抗自由基的破壞,使肌膚變得亮白細緻更有彈性。 購買方法:網站連結 https://bit.ly/3t58aZG 購買, 購買後,可享有心然專業營養師 1 對 1 營養咨詢~ 另外 : 一田百貨門市及 Lovini、HKTVmall、big big shop、健康旦網上平台有售。 @Lovini @Lovini_health #心然營養 #LoviniHK #Lovini # Lovinihealth #LoviniSnowWhite #心然白雪雪肌膚配方 ** 是次產品由品牌提供,謝謝 ** ----------------------- 希望大家睇我的試用分享文, 如有產品試用及工作坊邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!! Email: magicsiuyee84@gmail.com Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111 Facebook fanpage: http://www.facebook.com/magicsiuyee84 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。 如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。