副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

坐月資訊:坐月係自己屋企搞掂有幾好?

坐月有人幫手打點照顧當然最好啦,如果無人幫手,媽咪一般會計劃去月子中心坐月,不過唔少媽咪同我哋反映都有啲唔方便嫁,等我哋即刻話比你知有咩問題啦!

坐月有人幫手打點照顧當然最好啦,如果無人幫手,媽咪一般會計劃去月子中心坐月,不過唔少媽咪同我哋反映都有啲唔方便嫁,等我哋即刻話比你知有咩問題啦!   疫情影響,坐月選址更要小心 香港現時疫情未算完全受控,如果去月子中心坐月,來去人流多咗,風險就自然會提高,對於產後媽咪同初生BB健康就有威脅啦,如果唔好彩喺月子中心有任何人中招,分分鐘成班媽咪仲有可能要去隔離營添,到時坐唔到月,仲要同初生BB一齊隔離就辛苦啦!   月子中心坐月的價錢貴到不得了 近依兩年我哋聽唔少媽咪講好想香港有月子中心,到真係出現時價錢卻貴得驚人,所以一班媽咪直接忽略月子中心坐月的計劃。其實坐月對女性嚟講係好重要的時刻,想坐好啲大家都明白,只不過好多媽咪都想為屋企慳多啲,所以都會揀返專業,又睇得到的上門現煮月子餐就最安心啦!   始終唔係自己屋企的確都係唔方便 唔係自己屋企始終要經過來回的一步,一來無咁方便,二來又要準備一大堆用品過去,而地方唔係自己屋企每一樣物品用落唔會好順手,相信都有唔少機會要屋企人幫手拎嘢啦!   老公都想經歷到初生BB階段? 好多新手爸爸都好想幫產後媽咪手出一份力,一齊湊BB,擁抱屬於大家的親子回憶,「初生BB階段永遠只有頭幾個月!」,如果係月子中心坐月雖然爸爸都可以探BB同媽咪,不過就梗係無自己屋企咁方便啦!   喺自己屋企坐月,一來就最慳錢,二來用嘢各樣最方便,三來湊BB可能兩個人一齊分擔一齊體驗育兒親子樂啦!不過各位媽咪都想享受輕鬆坐月時光啦,唔想請陪月消費咁貴,都可以搵我哋港媽最強後盾幫你處理坐月大小事啦,我哋喺香港首家月子現煮好幫手,2016成立至今幫好多新手媽咪,令大家都享受無憂坐月體驗啦!   我哋有三款現煮月子餐比大家揀,三款都由陪月煮餐姨姨每朝買最新鮮食材,再上門現場煮好全日餐,調味會盡量協調,每朝三個鐘就煮好全日坐月食療!除咗有陪月煮餐姨姨煮餐,我哋背後仲有一班專業金牌陪月團隊睇實每個環節,務求各位媽咪開心享用月子餐之外,都可以由食療得到最大調理效果,識搵梗係搵我哋幫你搞掂坐月飲食煩惱啦!! 專頁回覆:http://m.me/JJMA.COM Whatsapp回覆:https://wa.me/85261301277 Whatsapp回覆:https://wa.me/85267305344   「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」 坐月食療、小月食療、孕養食療、好孕食療、陪月員轉介、催乳服務、紮肚 祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  曾受多家本地報章訪問:TOPICK、大公報、飲食男女、新城財經台 香港首家上門煮餐專家 - 2016年正式由台灣引入月子餐服務 榮獲2019香港最受歡迎品牌  l香港註冊中醫藥零售商