副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

面對小產,即時有咩做到幫到自己?

面對突如其來嘅小產發生,心情唔好,但係面對身體狀況又唔知應該點做好;唔想畀人知,唔想問人。而我哋祖祖媽係大家的小月子好幫手,係度都有啲建議想比返大家,幫你哋先渡過小月子,喺最適當嘅時候調理身體。

面對突如其來嘅小產發生,心情唔好,但係面對身體狀況又唔知應該點做好;唔想畀人知,唔想問人。而我哋祖祖媽係大家的小月子好幫手,係度都有啲建議想比返大家,幫你哋先渡過小月子,喺最適當嘅時候調理身體。   不幸小產後,第一時間要搵婦科醫生做詳細檢查,因為要由醫生確認需要用咩方法令組織盡快排出,同時加上註冊中醫師診症,等中醫師開方為揀選適合的中藥,讓身體受最少傷害之下,令組織盡快排出,咁都對之後調理身體有幫助!   飲食方面,大家要特別注意:暫停食生冷食物(西瓜、白蘿蔔、部分海鮮等),刺激性食物(辣椒、胡椒、韭菜、薑等)。   烹調上要採取少鹽少油少糖為主,減低身體既負擔,我哋留意到網上有唔少媽咪建議其他有需要的朋友去餐廳買少鹽少油少糖外賣返屋企,再另外買湯水飲補身,自製月子餐或者小月餐,不過實際上,市面餐廳的油唔少都重用好多次,煮出嚟的食物營養就未必有預期咁高,而食材因為無經過自己處理,亦有機會未必新鮮;而自己買湯水,但又無經過中醫師診斷,對身體未必有實際調理功效,所以大家要認真諗諗食療要點處理啦。   日常調理方面,要放鬆心情,記得唔好踎低同搬重嘢,盡量臥床休息,另外避免吹風注意保暖,減少凍親的機會,都對於恢復身體有幫助。   而小月子最重要就由小月食療加上中醫師調理,有效令身體盡快恢復,甚至更勝從前,準備好下一次懷孕嘅機會,想舒服調理好小月子就一定要搵我哋祖祖媽幫你手啦,我哋五年內為無數位小月子朋友煮專業小月餐,由中醫師診斷,由煮餐姨姨每朝買最新鮮食材,再上門現煮全日餐,一站式為你做好小月子,等你安心放心安在家中恢復健康恢復身體,你有需要我哋一定幫到你,為你做好小月子亦係我哋最希望為每位小月朋友做到的事!   專頁回覆:http://m.me/JJMA.COM Whatsapp回覆:https://wa.me/85261301277 Whatsapp回覆:https://wa.me/85267305344   「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」 坐月食療、小月食療、孕養食療、好孕食療、陪月員轉介、催乳服務、紮肚 祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  曾受多家本地報章訪問:TOPICK、大公報、飲食男女、新城財經台 香港首家上門煮餐專家 - 2016年正式由台灣引入月子餐服務 榮獲2019香港最受歡迎品牌  l香港註冊中醫藥零售商