副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

中秋節親子環保花燈diy

細佬Roy同家姐Elly同一間幼稚園,所以今年中秋節親子環保花燈我要設計2份⋯⋯ 正-.-! 媽咪我雖然手工唔叻,不過勝在鍾意搞搞新意思,亦都希望小朋友大個可以睇番媽咪同佢一齊做過乜。

細佬Roy同家姐Elly同一間幼稚園,所以今年中秋節親子環保花燈我要設計2份⋯⋯ 正-.-! 媽咪我雖然手工唔叻,不過勝在鍾意搞搞新意思,亦都希望小朋友大個可以睇番媽咪同佢一齊做過乜。 幼稚園主題系環保,由於系親子功課,所以我都有同佢哋商量下,攞d idea。由於之前暑假去過海洋公園,所以就商量出大家喜歡嘅海洋生物系水母同海龜。想到佢哋,我就諗起我哋成日行經過碼頭,Elly都會問我點解海會甘污糟有垃圾。今次真係一個好機會可以教育佢地要拯救海洋。   我哋主要用paper mache方式去整兩隻海洋出物嘅主要身體部份。呢個方法系用廢紙做材料,加上白膠做出立體堅硬嘅物品。Paper mache 我哋之前都做過好多次,所以兩位小朋友都好識點幫手。   待乾了後,就把汽球拿走,然後上色。上顏色部份我都由佢哋強揮,系細佬2歲我補左筆,家姐3歲半系可以油得好均勻。 顏色乾了之後就開始裝飾。水母較易,只係叫細佬幫手執d垃圾然後我卷埋一齊用熱溶膠痴實佢。由於想貼合中秋,所以剪了宣傳單張嘅月餅當裝飾。最後加上口罩,帶出「save the ocean」嘅訊息。 Elly個海龜較有心思,因為我自己很喜歡海龜。海龜殻部份上的裝飾都係Elly操刀,0技巧。 然後海龜肚裏面嘅垃圾都係我同Elly商量之後決定。因為Elly好鍾意扮醫生,所以我加了一個餵藥滴筒(以前from健康院)俾佢醫海龜。然後尾巴痴上電子蠟燭,增加中秋氣氛。 整完之後,覺得有冇獎都其次,因為下次會做得更好。希望大家喜歡我們的分享。 我的專頁:Man Man Diary Facebook page: http://www.facebook.com/manmandiary Instagram: http://www.instagram.com/diarymanman Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC41knE24FBbYS9p997tAmuQ Blog: http://www.manmandiary.com Email: diarymanman@gmail.com 多個平台駐站Blogger : 親子王國 BK Milk、Esdlife 靚太club 、24parent/Oh!爸媽、升小Portfolio、Mamibuy媽咪幫 、PressLogic 親子日常 、親子集合#Tagmum、She.com、Beauty Exchange.com、Weshare、Ublog