副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

健康小資訊 - 手術後飲食調理要注意?

好多朋友做完手術都想盡快補身,盡快調理好身體,不過實際要點調理至好?簡單睇吓中醫,食下中藥又好似唔夠,咁你就要搵我哋幫手啦!我哋祖祖媽五年來都係香港月子、小月、孕養煮餐好幫手,以每朝買最新鮮食材 +

好多朋友做完手術都想盡快補身,盡快調理好身體,不過實際要點調理至好?簡單睇吓中醫,食下中藥又好似唔夠,咁你就要搵我哋幫手啦!我哋祖祖媽五年來都係香港月子、小月、孕養煮餐好幫手,以每朝買最新鮮食材 + 每朝上門即場現場煮好全日餐,為大家以新鮮營養配合中醫調理好身體,所以我哋都有唔少調理心得嫁,快啲拉落去睇吓啦!   做完不同手術,大家的調理進度同術後飲食都會有少少分別,我哋就簡單講講一般術後飲食有咩要注意啦!   多食用富蛋白質的食物,等傷口盡快埋口 不論中醫及西醫都會建議要多吃用富蛋白質食物同湯水,好似肉類、豆類製品同雞蛋等等,加速術後傷口癒合,多吃但不可過量,短時間內攝取過多蛋白質,有機會令傷口長出肉芽,到時唔舒服之餘,又要再搵醫生處理傷口,變相就需要更多時間埋口!   均衡營養對埋口好重要 另外每日要有均衡營養攝取,除咗蛋白質,多元維他命同微量元素都幫助到傷口癒合,所以飲食方面樣樣都食啲,大家都可以食返綜合維他命配合均衡飲食補助身體恢復。   有傷口忌食? 身體有傷口需要復原,最好就食得清淡,減少身體負擔,所以一切肥膩食物同加工食物,好似腸仔、肉丸、火腿等都唔建議食。另外大家都要盡量戒食生冷食物,好似西瓜、椰子等,同忌食「易發」的食物,好似有甲殼類海鮮、辣的食物、龍眼荔枝、芒果榴槤等等,減低因為進食而身體唔舒服的機會。   食用得宜,身體同傷口更恢復 除咗以上飲食要點,食得清淡,多選新鮮食材同易消化食物,都對於身體恢復,固本培元有幫助,所以烹調同食材選擇上都係非常重要!   想搵中醫唔知點入手?睇完中醫食完中藥唔知夠唔夠?想食得有營養自己點煮到? 我哋一早為大家預備好,由我哋的強大註冊中醫師團隊為大家詳細診症,再獨立編寫調理餐單,再有我哋專業煮餐姨姨每朝買新鮮食材,再上門為大家現煮全日餐,全程專人跟進,等大家放心係屋企養病,我哋同你一齊努力調理好身體! 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」