副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[肥在野系列] 豐盛節 - 嘉道理農場暨植物園

嘉道理農場係值得一去再去既地方,咁岩今次有個<<豐盛節>>顧名思義就係豐收既日子,旨在感謝大自然賜予我地生命力量既訊息。

豐盛節 11月12至13日   早排有留意開Facebook既應該都被嘉道理農場個sponsor廣告日日洗牆。好啦見咁大自然又多手作野玩,小肥子一家上星期日就出發去玩喇! 之前post提過嘉道理農場係值得一去再去既地方,咁岩今次有個<<豐盛節>>顧名思義就係豐收既日子,旨在感謝大自然賜予我地生命力量既訊息。  入場$30/人,一上樓梯到平台就見到好多攤位做特色手作如浴鹽制作、自己畫既盆栽、大自然樂器等 - $10/次。再行上D就有免費印度彩繪、粉筆畫創作、面部彩繪等等,仲有好多本地手作擺檔。如果預先報名的話仲有大自然工作坊可以參加好似 - 秋日漬物、秋冬特飲等。Well,確實有好多野睇同玩不過排隊都要等好耐。 小肥子一家制作左個花盆(最後交由肥爸美化),工作人員種左2塊葉係我地個花盆到就完成喇! 肥仔同肥媽仲整左印度彩繪!開心到肥仔不停指住我手用BB話同我地講: "媽!我都有呀" Overall 今日好好玩,希望有更多類似既節目俾香港人!   嘉道理農場暨植物園 (Kadoorie Farm and Botanic Garden) 香港新界大埔林錦公路 交通: 九巴64K 泊車: 免費停車場泊入園內 (星期六日去的話要預早book泊車) 蚊患程度: 中 ======================= >>> 看更多媽咪親子好去處分享 <<< =======================