副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

大鄉理之初探屯門Vcity的育嬰室

最近我地先去屯門Vcity的育嬰室,其實之前都有去過4-5次Vcity,不過唔知點解都好似無幫襯過佢個育嬰室。呢度嘅環境好整潔同明亮,門口係自動門好方便有推BB車的,空間感都好大。

最近我地先去屯門Vcity的育嬰室,其實之前都有去過4-5次Vcity,不過唔知點解都好似無幫襯過佢個育嬰室。 呢度嘅環境好整潔同明亮,門口係自動門好方便有推BB車的,空間感都好大。拍幾部BB車都OK.     櫃台上有2個位for換片,哈哈岩哂我地兩個一齊換呢!   育嬰室裡面有3個細哺乳室,各有一張沙發比媽媽使用,而每間哺乳室都有插座比人有需要用pump奶器的媽媽去用, 仲有暖奶器。       而其他基本的飲水機、洗手台都有齊哂。   仲有萬一唔記得濕紙巾,呢度有部機可以即時做出暖的濕紙巾比BB用。真係好貼心!唔怪得假期總係咁多人啦,因為設真係幾OK, 同埋好方便啦!   大家下次經過開都去幫襯呢度個個育嬰室, 幾OK架!   我和孖寶的Facebook Page: 荔枝與孖寶  我和孖寶的 Instagram IG#: laichimama MamiBuy香港媽咪幫:駐站部落客 Sunday Kiss: Featured Bloggers SuperMami HK:Featured Bloggers Beauty Exchange:Certified Blogger WeShare HK 親子: 推薦博客 ESDlife: 「靚太星級榜」Blogger   If there is any question or you looking for me and the boys,  please feel free to contact LaiChiMaMa via Email: cherrywcchan@gmail.com