副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

靚太孕記 - Qe 政府產檢 超聲波檢查 &穿水檢查 &最後一次睇醫生 決定催生 @37 weeks

真係好突然,醫生講既每句說話都係我腦海度浮游,好擔心細細b入面會發生咩事,出到尼又會點,催生又係點,眼淚係個眼眶中,好在老公陪住,我諗佢其實都好擔心。

對上一次去私家照超聲波檢查,check 到細細b 既胎水得返9cm,依家政府會同我照多次,朝早約左十一點,去左E1登記先,之後就上B3度等喇,等等等等等,終於到我啦,有位女醫生同我照,一照第一下得返1點幾cm ,我心中已經覺得不妙,第二下3cm ,之後已經搵唔到有胎水,得返4點幾cm既胎水,足足又少左一半,OMG  咁醫生問我有冇覺得穿左水,我話又唔覺有,之後佢再安排留駁機聽心跳,再做埋穿水檢查,會唔會我穿左水唔知道呢。 穿水檢查係訓係張床度,醫生拎個鴨咀夾,再放支野落去,我見佢好似類似試紙咁,如果佢有變色就即係穿左水,檢查後,發覺我又冇穿水,醫生都解釋唔到點解我胎水會咁少。 最後見醫生,醫生既結論係唔好再等喇,因為已經37週,已經足月,同埋照到細細都有6.幾磅,都夠晒足磅,話我4.幾既胎水少到等於冇,正常既係個胎會自制胎水,唔知入面發生咩事,所以決定催生。醫生問我想幾時,咁我話咁梗係愈快愈好,咁就決定聽日入院催生。 真係好突然,醫生講既每句說話都係我腦海度浮游,好擔心細細b入面會發生咩事,出到尼又會點,催生又係點,眼淚係個眼眶中,好在老公陪住,我諗佢其實都好擔心。