副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【DIY控】新生兒禮物·自製嬰兒掌印 | Un太的Blog

白白滿一百天的時候,Un太自己DIY了一系列的手掌腳掌記念品。雖然類近的產品唔難買、亦不昂貴,但自己做卻係另一種感覺。今日同大家簡單分享一吓。

白白滿一百天的時候,Un太自己DIY了一系列的手掌腳掌記念品。雖然類近的產品唔難買、亦不昂貴,但自己做卻係另一種感覺。今日同大家簡單分享一吓。   新生兒相架   呢類相架可以在Aeon Living Plaza買到,承為你$25大元,其實Un太仲見過有部分分店有三面,好似賣$35。大家不坊行街時碰下運氣。   右邊腳掌係用水彩印上去,其實不算太成功,腳掌紋出唔到(因為顏料太多),又痴埋曬,所以再印過。   第二次印總算出到腳紋,雖然都有少少出界,但不影響整體感覺,用白色水彩油走咗出界地方。     手掌紋石膏   講笑咋,邊度去搵石膏。其實去文具店買一舊$20紙黏土就搞掂。除了紙黏土外,仲有上色嘅顏料,Un太買咗Pilot的金色廣告彩,因為市面上得呢個牌子有出金屬色顏料。   手掌印好後,風乾1-2日確保完成乾透,就可以上色。   印嗰時要兩個人一齊做,一個按壓BB的手,一個負責整紙黏土。   完成用AA膠痴好在鐵盒內紀念,鐵盒購自淘寶。   淘寶連結:   包邮韩国萌可爱清新开窗马口铁置物盒小铁盒杂物文具收纳盒饼干盒:http://c.b1yt.com/h.mXwdHd?cv=R12g0ZOsLLR&sm=3d8e7e    製成品!     腳掌紋連小畫架   本身無捻住整腳掌,但因為有紙黏土多咗,同埋腳掌放唔入嗰盒度,所以另外買咗嗰小畫架放。不過,今次記住連後面都要上埋色,咁就perfect!     淘寶連結:   儿童油画画架小木架桌面画板支架画架实木松木画板平板电脑摆放架:http://c.b1yt.com/h.mXx7MJ?cv=ZYml0ZOtIUK&sm=7ecff6       這裡也有Un太的文章: ESD life WOW • Mamibuy HK • Blogspot She Mom • Weshare • Mybb    如有親子相關産品分享和活動邀請,歡迎聯絡Un太: Email:nataliepuipui@gmail.com Facebook專頁:Un太的Blog Instagram:mrs.un.blog Blog:https://educatemybaby.com/