副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

BLW一個月之分享

聽過見過太多朋友話自己小朋友偏食, 或者唔鐘意食野, 對食物無興趣, 所以好早既時候已經決定女女要行BLW。仲睇左有關書本俾自己有個概念。一般都建議係6個月開始, 而阿女係5個半月既時候我就開始俾佢用

聽過見過太多朋友話自己小朋友偏食, 或者唔鐘意食野, 對食物無興趣, 所以好早既時候已經決定女女要行BLW。仲睇左有關書本俾自己有個概念。 一般都建議係6個月開始, 而阿女係5個半月既時候我就開始俾佢用BLW加固啦。我對佢有信心係因為見佢已經坐得直, 乜都放入口, 對食物有興趣, 自己可以用手放匙羮入咀, 放食物近佢咀佢會開口。屋企開飯既時候會俾佢望住我地食飯等佢學下點樣咀嚼。 依家試左一個月, 款色其實唔多變化, 初初最主要係要夠淋身, 又可以整成條狀或者一角俾佢攞住食。煮法全部都係烚同蒸, 方便我呢個唔叻煮野既阿媽。 初初嘗試既有: 西蘭花, 菜芯, 菠菜, 三色椒, 冬瓜, 南瓜, 白菜, 牛油果 有啲生果比較難用手攞住, 又或者易噎到, 就用咬咬樂俾攞住食: 香蕉, 蘋果 到左6個月, 我就開始俾佢試豬肉, 將免治豬肉再整碎啲整成條狀 有時真係無野食, 我就會開糊仔俾女女食, 重點係俾佢自已用羮放入口。媽媽可以幫佢將食物放係匙羮上面。 最近俾佢試埋蕃薯, 不過太乾佢似乎唔多鐘意食, 加啲水搓條狀就好啲。 過左一個月, 佢已經唔鐘意用咬咬樂食蘋果, 因為無野落肚嘛, 就俾佢試自己拿住食, 但一定要全程望住佢以防噎到, 佢又食得好開心完全無問題喎!  每次食完俾佢飲少少水, 但呢個妹豬唔多鐘意飲水囉。 人地話開頭係玩多, 但女女係一個小吃貨, 所以一開始已經食得好唔錯。當然會有好一部分送左俾地下, 但見住佢一日一日進步真係好滿足! 長輩對BLW會有微言, 媽媽就要俾啲信心自己同小朋友啦!