副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【童書分享】 Jungle sounds

睇極唔厭系列訓練記性、手感、眼力、聽力既好幫手!本書每頁有一個發聲位,頭幾日可能小朋友都唔記得個位係邊,但兩三日之後就會記得!

童書分享:  Jungle sounds/ Garden sounds Amazon ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 睇極唔厭系列 訓練記性、手感、眼力、聽力既好幫手! 本書每頁有一個發聲位,頭幾日可能小朋友都唔記得個位係邊,但兩三日之後就會記得!我仔坐穩晒我就比呢本書佢睇,叫佢試下按下啲發聲位,佢每次按到都會好開心,一聽到老虎聲仲會嚇一跳,明明就好細聲本書仲有慳電模式,書後面有開關制,睇完之後關左聲,可以keep到好耐!本書係我屋企比我仔狂襟左年半都仲好好聲,覺得非常值得買比7m以上小朋友!當然都要家長陪同下使用! 一開始我買左Jungle sounds先!訓覺前講比bb聽!之後見佢對本書好有興趣我就買埋Garden sounds啦! 畫風可愛令小朋友睇得更加投入!本書好多凹凸位,可以比小朋友感受下本書之餘,每頁都有挖洞位,同一樣既顏色揭到另一頁又唔野!音效又好真實好好聽,唔會太大聲聽落好舒服 購自: https://www.facebook.com/funtoreadbookoutlet/