副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

你想子女是一條會爬樹的海豚嗎?

Timtam仔大約7個月大開始,發現佢有時候會自己拎起手掌,然後隻手開合開合咁郁,佢自己就牛咁眼望住隻手,好似研究緊隻手點解會郁嘅呢!

Timtam仔大約7個月大開始,發現佢有時候會自己拎起手掌,然後隻手開合開合咁郁,佢自己就牛咁眼望住隻手,好似研究緊隻手點解會郁嘅呢! 有一日,我突然想到,不如就教佢用呢個開合的動作,用來對人講bye bye!當每次婆婆離開回家,或爸bi朝早返工,我都拎高Timtam仔隻手,教佢同人講bye bye時,隻手就開合開合咁郁。 開頭Timtam仔都唔係好知做緊咩,但我教多佢幾次,佢開始好似知道每當聽到byebye,提高手時,隻手就要開合咁郁,大約一星期,佢已經學識左呢個手勢喇!不用我示範佢都識自己bye bye喇! 呢樣係我第一樣教識Timtam仔做的事(之前爬行動作都係佢自己自然學識,我冇太刻意去教佢做)其實係佢先有呢個手掌開合的動作,我再引導佢延伸呢個動作的意義。 其實,我地做爸爸媽媽的,子女是好動文靜怕羞大膽,他們的性格特質我們一定最清楚,因材施教是非常重要,你不會要求一條海豚去爬樹,海豚只懂游泳,硬要他去學爬樹,做得不好又不開心,何苦呢! 最近參加了一個講座,令我有很多反思,如何教育子女是一門很大的學問,我自己的宗旨,是性格能改變命運,所以我會注重Timtam仔的性格培養,還有創意的思維,創意無論是將來的世界以及他日後解決困難的能力,有創意是非常重要! 我曾經都希望Timtam仔將來能當醫生,見到今年個個10A狀元都說志願是要當醫生,我在想,到底有多少個是真心想當醫生呢?還是這只是他們父母灌輸的「志願」? 一條會爬樹的海豚,係好叻!不過海豚要付出多大努力去做如此違反他本性的事?過程他又開心嗎?是否值得呢? 讓孩子發掘自己的興趣和潛能,因材施教,將來他們自會找到可讓他們發揮潛能的領域。 黎Timtam仔Facebook page睇下佢點同你講byebye啦! FB: http://m.facebook.com/timtamblog/