副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【懶人包】秋日親子Camping精選

秋高氣爽,去露營係一個唔錯既選擇。一家人窩在帳篷裡,睇住星空講故事,特別有feel,各位爸爸媽媽趁住假期不妨帶小朋友到戶外親親大自然丫!

  秋高氣爽,去露營係一個唔錯既選擇。一家人窩在帳篷裡,睇住星空講故事,特別有feel,各位爸爸媽媽趁住假期不妨帶小朋友到戶外親親大自然丫!   香港青年協會賽馬會西貢戶外訓練營   位於遠離繁囂的大網仔小山谷內,環境幽美。雖然並唔係新開,但營區配套設施勝在夠齊全,而且由宿舍至食堂都都裝修過令,算是新淨靚仔,岩晒小朋友去玩!場內室內、外玩樂設施可供一家大細玩。   室外的活動分水陸兩玩,不過部分玩意有年齡限制,如獨木舟要十二歲以上,另外游繩亦設有小朋友迷你版本,大人細路都照顧到!   膳食方面,有訂團餐可上新飯堂食大圍飯,而冇訂團餐的話,就可以去全新開張嘅cafe 食嘢,落地玻璃窗外望無敵海景,一般茶餐及飲品都有得供應,價錢大約跟市區相若,絕不取考!       詳情:www.otc.hkfyg.org.hk     CARAVANS露營車   位於大嶼山塘福的CARAVANS露營車,夠乾淨及又有冷氣歎,而且麻雀雖小,五臟俱全,車內電飯煲、焗爐、雪櫃、微波爐等家電,方便媽媽煮飯俾小朋友!營地內還有燒烤場及兒童遊樂設施提供。     詳情:www.facebook.com/pages/Caravans-Hong-Kong/222232964609682     名樂漁莊   位於天水圍的名樂漁莊,可以遠離繁囂,住在一片郊野地中的露營帳篷,尤其寫忘。其中最受歡迎有「泡泡酒店」(Bubble Hotel),特點是「透明度極高」,躺下即可看到野外和一大片星空。而每一個泡泡酒店設有充氣睡牀和充氣梳化,比傳統露營舒適得多,外形亦cyber,好適合同小朋友打卡影靚相!   不必擔心,泡泡酒店內可以加裝冷氣機以及不透明的廁所和浴室,大大提高舒適度,一家人周末舒舒服服住進camp 內,日頭望椰林樹影,夜晚一齊數星星,心情都靚晒。     網址:www.minglefarm.com     YMCA 蒙古包   在香港原來都可以體驗這個蒙古包生活!位於南丫島索罟灣的YMCA南丫康樂營,極其廣闊,六個大蒙古包,內有碌架床及冷氣,仲有個天窗,看着天花的蒙古花紋,別有一番風味!小朋友就住蒙古包,大人亦可以選擇在包外紮帳篷,好好體驗露營的滋味!除了露營之外,場內有不少親子活動,如獨木舟、草地玩飛碟、歷奇活動等。     詳情:www.ymcahk.org.hk/lamma