副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【媽咪叫苦】泳會偷雞霸泳線 公眾泳池逼爆

踏入暑假,天氣炎熱,不少家長都會選舉帶埋小朋友去游水消暑,不過小編最近就聽到好多媽咪都投訴,假日去公眾泳池游水,已經變成「不可能的任務」!據各位媽咪反映,主要原因係不少泳池都有違規開班的問題,同泳池投

  踏入暑假,天氣炎熱,不少家長都會選舉帶埋小朋友去游水消暑,不過小編最近就聽到好多媽咪都投訴,假日去公眾泳池游水,已經變成「不可能的任務」!   據各位媽咪反映,主要原因係不少泳池都有違規開班的問題,同泳池投訴過,但負責人都話泳班「死口唔認」都只有無可奈何。   眼見多區公眾泳池逼到爆,插針都唔入,但就俾泳會佔去逾半個泳池,以及涉嫌未租用泳線便佔線教授游泳,令到公眾泳客難以暢泳。   面對泳池人滿為患,不少網民質疑康文署管理不善,每年接逾大量投訴,仍未解決問題,希望問題得到正視啦 (小編都好想暑假開開心心去游水呀,哭哭~)