副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

緊急開刀後24小時

上一篇講到妊娠毒血症而緊急開刀,緊急開刀後,媽媽係產房觀察了24小時。生産後只係望咗寶寶一眼就被送到<新生嬰兒特别護理病房>,而我就送回產房作24小時觀察。期間先生可以隨時嚟探我,不過電話被收埋係啲行

上一篇講到妊娠毒血症而緊急開刀,緊急開刀後,媽媽係產房觀察了24小時。   生産後只係望咗寶寶一眼就被送到<新生嬰兒特别護理病房>,而我就送回產房作24小時觀察。期間先生可以隨時嚟探我,不過電話被收埋係啲行李裡面,要真正回病房先可以取回。呢24小時除咗休息就與世隔絕了。返回產房已經晚上10時多,先生陪伴我到11時多就到兒科睇寶寶了。   係產房渡過了人生最長的24小時,都忘記了幾小時後麻醉藥開始散,下半身開始有返感覺,開刀傷口亦開始慢慢痛起來,不過比我想像中無咁痛。每當大痛嘅時候都可以按一按制,止痛藥就會係豆位打入身體止痛。而另一隻手仍然有一個鹽水豆同一個防抽筋藥豆。   呢24小時姑娘會定時探熱,量血壓,俾止痛藥你食。因為生完開始嚟惡露,姑娘亦都會幫你清潔陰部同換衞生巾~由於醫院提倡餵母乳,姑娘都會教你點擠奶,希望可以俾最好嘅寶寶~bb唔係身邊只可以用手擠,姑娘都會落手幫你擠。最尷尬嘅事係呢度都變得正常。當擠到一滴嘅時候其實好興奮。不過太攰手又痛嘅關係,其實無咩心情繼續。   與世隔絕嘅時間過得特別漫長,訓係床上面訓下醒下,兩隻打咗三個豆嘅手,竟然痛過下腹嘅傷口。成日流流長只食咗兩次粥水,水都只係食藥嘅時候飲幾啖,全日口乾到不得了。   由於突然要生產,先生係屋企打點好先嚟醫院陪我同探寶寶。下午先生終於嚟陪下我喇。尋咗佢探咗寶寶,我終於可以睇下寶寶嘅相喇,好感動~寶寶因為早產同輕磅,要吊葡萄糖水同打抗生素。而我又未上奶,寶寶又唔係身邊,只可以飲水奶~    先生去探寶寶之後,我又自己一個喇~訓到晚上十一點幾,我終於可以返產後病房了~足足26小時去返個有人嘅地方了~安頓好後,姐姐幫我收好啲行李後拎返部電話俾我~終於可以向朋友同家人報平安了~亦可以訓返一覺。