副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

洗 BB 衫又是一門學問!

有人話 BB 衫一定要手洗,情況許可的話手洗的確對 BB 百利而無一害,不過情況唔許可的話其實又不一定要手洗,只係要確保洗衣機係乾淨,所以建議洗 BB 衫之前用洗衣機清潔劑先清潔一下洗衣機會比較好!洗

  有人話 BB 衫一定要手洗,情況許可的話手洗的確對 BB 百利而無一害,不過情況唔許可的話其實又不一定要手洗,只係要確保洗衣機係乾淨,所以建議洗 BB 衫之前用洗衣機清潔劑先清潔一下洗衣機會比較好!洗衣機也要洗邋遢!3招簡易洗衣機清洗方法     「無論幾名貴嘅BB 衫,買番嚟之後都要洗咗先畀BB 著!」(清洗BB衫注意5大事項)完成左一項清潔洗衣機係咪就可以洗 BB 衫?洗 BB 衫有洗 BB 衫專用既洗衣液,睇下(NUK、baby SWIPE、babyganics、Pigeon-BB洗衣液大比拼!BB洗衣液洗得乾淨嗎?Combi BB洗衣液測試!)     仲有BB新衫洗之前浸下先(【實測】新衫甩色好煩惱 一張紙就解決到?),如果BB賴屎或者嘔奶整污糟左件衫就記得要第一時間去沖洗一下。