副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[手作媽媽]一歲寶寶的蒙特梭利學習小玩意

又係分享小手作既時候啦!話說果醬媽都好耐無出現啦!因為返工忙、湊仔忙......最近終於得閒返小小,於是我又開始我既BB玩具手作"事業"啦!相信大家都聽過蒙特梭利既幼兒教學理論,而

又係分享小手作既時候啦!話說果醬媽都好耐無出現啦!因為返工忙、湊仔忙...... 最近終於得閒返小小,於是我又開始我既BB玩具手作"事業"啦! 相信大家都聽過蒙特梭利既幼兒教學理論,而蒙特梭利教具往往著重感官刺激,利用不同的材質黎刺激幼兒,進而學習。而市面上亦都有不少以此為賣點既玩具/教具,今次果醬媽就參考左不少外國媽媽既Idea,整左以下既小玩意! 1. colour matching+senory play 呢個係一個教BB MATCH顏色用既,用厚紙板做底,再貼唔同色既色紙上去,毛毛球係文具店買到架啦,因為BB仲細,所以買左最大SIZE既!而痴既話就用魔術貼紙,超好用! 2. 數字遊戲 用粗既雪條棍+現成數字貼紙+磁石貼(12蚊店有售)+一些鐵既小物 暫時我用左萬字夾,仲搵緊D更可愛既小東西! 3. Colour & Shape matching Game 圖案係上網搵一D現成既PRINT出黎,其實最好既方法係過膠,一定可以用得耐D! 不過因為我無,所以用膠套,而D痴貼既圖案就用左卡紙托底! 其實屋企都有D入圖形既玩具,但因為出街唔方便,而呢幾個手作仔就可以入晒落個A4 ZIP BAG拎出街玩,好方便!