副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

小產 …共勉之

大家好! 今次係我第一次係Mamibuy發文章,我叫祖祖媽,曾經歷一年內兩度小產。

  大家好! 今次係我第一次係Mamibuy發文章,我叫祖祖媽,曾經歷一年內兩度小產。   之後好幸運誕下龍鳳孖胎後受大公報邀出過一篇小產的報導,之後好多人查詢關於我曾小產的問題,甚至有幾個多年無聯絡既朋友都嚟問我情況,當中有唔少更加誇張講「好開心見到你篇報道發現原來有人同我遭遇一樣, 感覺自己無咁孤獨可以傾訴一下」跟住就問一大堆問題。   點解會分享自己小產經歷? 其實我自己都唔係咩專家,純粹只係分享曾經過來人既經歷同感受,希望能夠令各位同路人可以從痛苦中盡快行出嚟。   朋友分享的小產經歷? 小產 …共勉之,其實小產原因真係有千萬種,個個的原因都唔同。孤立及沉痛中… 同我傾訴的朋友有好多因為初期小產細胞未能健康完全地成長(未成胎前), 而另外最唔想聽到係已經成胎亦能健康地成長,只是後期變化出現問題需要引產!   後者令我感觸好大,最近我亦收到幾位孖胎媽媽的小產查詢,可能因為我係雙胞胎媽咪,心裏不禁一酸…… 另外亦有媽咪問除左食療仲有無其他支緩去幫助我哋依班正痛苦沉痛的人?   努力、加油……共勉之!只要有家人的支持及關心是最大的力量! 香港邊度有對小產媽媽的支缓(可能我自己孤陋寡聞),依個時候其實最大支缓就係屋企人同先生默默支持及關心,努力令自己盡快走出依個傷痛的時候(可能很難) 跟住落嚟我會分享小產或坐月湯水,希望帶俾大家更多健康婦女資訊。   **以上營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見** 星級分享黃長興夫婦體驗月子餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」