副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[海馬仔飲食] 蕃茄粟米洋蔥瘦肉湯

冬天就是要多飲湯!海馬仔不喜歡飲水,但好喜歡飲湯 ^^ 又有營養又可飲多水份,多個原因,媽媽一定要煲!此湯簡單材料,無用藥材,清甜,補充營養又加強抵抗力!簡單就是最適合寶寶腸胃!

冬天就是要多飲湯!海馬仔不喜歡飲水,但好喜歡飲湯 ^^ 又有營養又可飲多水份,多個原因,媽媽一定要煲!此湯簡單材料,無用藥材,清甜,補充營養又加強抵抗力!簡單就是最適合寶寶腸胃!     材料 粟米 2條 蕃茄 2個 瘦肉 $25-30 洋蔥 1個 薯仔 1-2個 蜜棗 2粒 小元貝粒 10-15粒     做法 1。所有材料洗淨,粟米、蕃茄、洋蔥、薯仔切大件 2。瘦肉飛水 3。加入約10碗水入大煲,水滾後將所有材料放於煲內大火滾起,之後轉小火煲1.5小時即可 (鹽可不加,因蜜棗、元貝已很有味) 海馬仔勁飲左幾碗 ^^   建議12個月以上寶寶享用 ———————————————— 追蹤海馬仔的飲食[食譜],請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~   =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot  Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │  親子集合#tagmum │ ilovemama │ She.com│SundayKiss│ Ohpama.com