副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【產後日記】養兒一百歲 長憂也是一百

未做媽媽之前,份人咩都無乜所謂,無要求、無大志、無原則,咩都是是但但,得過且過。做咗人媽媽之後,咩都好緊張、好講究,bb每一個反應、動作、表情都要知點解。.陀住佢嘅時候,會諗,生完我就自由喇、解放喇。

未做媽媽之前,份人咩都無乜所謂,無要求、無大志、無原則,咩都是是但但,得過且過。做咗人媽媽之後,咩都好緊張、好講究,bb每一個反應、動作、表情都要知點解。 . 陀住佢嘅時候,會諗,生完我就自由喇、解放喇。可以去旅行掉低佢比人湊,我可以食三文魚,可以做番運動,快快回復美好身段lol 點知而家係…我一步都離唔開佢,望少佢一眼都心掛掛,我一日食五餐,養到自己肥肥白白,要過最好嘅營養比佢,減肥?乜嚟㗎?.?以前鐘意食嘅嘢,若果食完係對阿b唔好嘅,些少都唔敢食。 . 初生bb好柔弱,從佢出世到而家,要不斷留意住佢既身體狀況,步步都行得營營役役。黃疸指數、肝功能、心雜音,每次聽到陌生既醫學名都心驚膽跳,即刻上網research/周圍問人。每一日每一個夜晚,都總有啲新嘅事情會出現,由開始手忙腳亂到而家學識要冷靜,研究又研究、嘗試又嘗試,一個個拆彈,所以新手永遠係新手。呢個時候,覺得媽媽谷好有用,大家係同一個階段面對同一堆狀況,每一個零晨總有人陪自己一齊餵夜奶,真真正正嘅共勉之。 . 加油阿新手媽媽們!呢個時候又要講句,bb,媽媽真喺好愛好愛你,愛到沒了自己了啦。(打完呢篇又夠鐘餵奶) . Facebook: Mylittlesunson Instagram:littlesunson1120 Email:littlesunson1120@gmail.com