副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

當媽的不許病~你懂的啊

流感高峰期 隨時殺到!海馬媽最近都是在這個大題目諗盡方法,因為我同海馬仔都係弱弱的,我唔想我地任何一個病左!

流感高峰期 隨時殺到!海馬媽最近都是在這個大題目諗盡方法,因為我同海馬仔都係弱弱的,我唔想我地任何一個病左! #當媽的不許病 #你懂的啊   蟲草性質溫和,補而不燥。適合不同年齡的人保健~值得多多推介   自然良坊-蟲草濃縮精華   既可增強免疫力又可改善鼻敏感 一粒有足3兩 優質蟲草原料提煉而成 勝過食4、5款保健產品 每日早上食一粒,一樽60粒        主要功效: ✔️減輕鼻敏感症狀 ✔️保護肝臟健康  ✔️強健心血管 ✔️保護胸肺功能  ✔️改善更年期不適 ✔️保護腎臟功能  ✔️體弱/產後手術後調理  ✔️增強記憶力、集中力 ✔️寧神安睡 、美顏養生  ✔️回復精力及耐力 ✔️減少白髮,烏亮濃密   成份:     邊到有得買? 「自然良坊」專門店 網站 : www.naturalsquare.com.hk/ 網店 : https://www.naturalsquare-eshop.com/ 地址:彌敦道760號聯合廣場30號B地下(太子站B2出口)   其他銷售點:萬寧有售   ———————————————— 追蹤海馬仔的飲食,請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~   =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot  Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │  親子集合#tagmum │ ilovemama │ She.com│SundayKiss│ Ohpama.com