副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【唔講唔知】又有兩大BB展同期舉行

「一田春日BB展」完左以為無BB展就錯喇!千色citistore在3月21至4月10日有「BB小天使嬰兒用品集」,同期舉行既有Wing On Department Stores 永安百貨3月21至4月

「一田春日BB展」完左以為無BB展就錯喇!千色citistore在3月21至4月10日有「BB小天使嬰兒用品集」,同期舉行既有Wing On Department Stores 永安百貨3月21至4月14日「童嬰服飾用品展」。事不宜遲,去圖!未 LIKE 「新手港媽」專頁 https://www.facebook.com/HKNoviceMother/ 記得 LIKE,有最新消息會 UPDATE!   千色citistore「BB小天使嬰兒用品集」     BB的誕生好比天使下凡般神奇,亦是上天的恩賜!如此珍貴的小天使當然要細心呵護備至,千色Citistore明白各位父母心,齊備一眾性價比高的嬰兒用品,協助爸媽們全方位照料小天使所有起居飲食,讓你與BB輕鬆樂聚天倫!       Wing On Department Stores 永安百貨「童嬰服飾用品展」