副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

係UCHE環球專上書院讀緊高級文憑,覺得老師同課程都幾好

我中學成績一般,考DSE衰左中文,又唔想讀毅進同IVE嘅基礎文憑,唔想用成年時間讀番D自己唔想讀嘅科目。我有個表姐係酒店做    ,佢話而家都有好多後生仔女做呢行,雖然D時間唔穩定,又要返shift,

我中學成績一般,考DSE衰左中文,又唔想讀毅進同IVE嘅基礎文憑,唔想用成年時間讀番D自己唔想讀嘅科目。我有個表姐係酒店做    ,佢話而家都有好多後生仔女做呢行,雖然D時間唔穩定,又要返shift,但人工同福利都幾好,所以我唸住讀酒店款待相關嘅課程,其實我都有唸住去外國讀書,不過屋企人唔太讚成,所以唸住搵番D係香港讀嘅外國課程。咁岩有個師兄讀緊就介紹左UCHE比我。我都有了解過UCHE嘅課程,覺得係自己想要嘅野,再聽埋個顧問講解後覺得幾岩自己,同埋個顧問比左好多資料比我睇,所以就揀左UCHE環球專上書院。佢地嘅酒店款待課程係同澳洲嘅技術學院TAFE SA合辦嘅,課程係同澳洲一樣嘅,UCHE讀大約兩年,第二年會有個7-8日嘅交流團,去澳洲間院校參觀同體驗下當地教學模式,同埋一路讀書一路要做實習,實務性強D,畢業後應該會容易D搵野做。我而家岩岩開左學,覺得D老師幾好,幾有heart,雖然學校唔算大,又冇乜設施,不過小班教學學野好D。我都幾中意UCHE嘅教學模式,好多pratical同互動,同埋我覺得最緊要係搵到岩自己嘅課程,了解自己讀緊乜。