副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【生女狂想曲】出街衣著篇

今次出街衣著篇要講的不是豬柔包既衣著,而是媽媽衣著! 我諗各位媽媽帶bb出街的話,平時都不會太講究自己的衣著,主要以簡單方便為主,而我既選擇準則都是一樣。但有一種衣著係豬柔包出世後我特別著得多,這就是

今次出街衣著篇要講的不是豬柔包既衣著,而是媽媽衣著! 我諗各位媽媽帶bb出街的話,平時都不會太講究自己的衣著,主要以簡單方便為主,而我既選擇準則都是一樣。但有一種衣著係豬柔包出世後我特別著得多,這就是直身連身長裙! 平時出街我多數一個人帶豬柔包出街,由於要坐巴士所以為求方便上落都好少帶bb車,因此每次出街都是手抱豬柔包(豬柔包仍細個所以沒用揹帶),但現在豬柔包愈來愈重,有時候出街耐,隻手都累死了,終於有一次我嘗試用條長裙作為睡床比豬柔包睡覺(如圖示),而我亦可短暫休息一下雙手(˶‾᷄ ⁻̫ ‾᷅˵) (當然都要用隻手護住免生意外!!以及並不是每款長裙都適合!請留意!!)