副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【DR-Max點讀筆】主動點讀主動學 家欣家睛:好過補習老師

關太同兩個囡囡家欣同家睛,三人都著住粉色衣服,一見面就覺得三母女非常合襯。兩姊妹非常活潑,成日跳跳紮,仲會好主動咁講嘢,令整個訪談氣氛都好開心。

關太同兩個囡囡家欣同家睛,三人都著住粉色衣服,一見面就覺得三母女非常合襯。兩姊妹非常活潑,成日跳跳紮,仲會好主動咁講嘢,令整個訪談氣氛都好開心。 自主學習由唔識學到識 關太:「Dr-Max就好似請咗半個補習老師。」姐姐家欣反問:「點解會有半個?可以切開一個人變成一半咩?」 可愛又反應快嘅家欣令大家都開懷大笑,好一個聰明女,人當然無半個,「半個」只是一個形容,因為關太覺得選用DR-Max英語教材就好似請咗補習老師,小朋友用點讀筆點在教材工作紙上,就可以聽到正確解釋同讀音,就算聽唔清楚都可以重覆再聽,聽到明白為止。關太諗起當初點解決定用DR-Max英語教材,原來就係因為囡囡一句:「由唔識學到識。」 不用補習也跟得上 家欣繼續發表佢嘅意見:「我覺得好過去補習!」原來,家欣曾經上過坊間嘅補習班兩個月,但就唔係幾鍾意呢種學習方式。「因為個Miss好惡,佢話如果我唔嚟補習就一定跟唔上進度,不過我之後都無補,我都跟得上!」 三母女都認同,用DR-Max英語教材仲有效過補習,所以買咗一至六年級嘅DR-Max英語教材Electronic English。 「而家姐姐一日做四張教材工作紙,妹妹就做兩張,姐姐由之前八十幾分,進步到最高有九十六分,平均都有A級。至於就讀小一嘅妹妹,用咗教材一年,都維持住99至100分高水平。」 養成主動學習英語習慣 關太好滿意兩個囡囡嘅成績,更值得慶幸嘅係佢哋學習變得主動,例如出街或者喺餐廳見到英文字,都好鍾意讀出嚟。 開心嘅唔單止係關太,小編亦好高興知道呢對小姊妹覺得教材有趣,可以輕輕鬆鬆自主去學英文,深信佢哋會一直咁開心之餘,英文都會越嚟越好。