副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

健康整形療法 - 菅式美容

可能好多人都覺得我唔需要瘦身,但自己身體當然自己會最清楚,個身唔肥但唔知點解條腰總係會有舊豬腩肉。

可能好多人都覺得我唔需要瘦身,但自己身體當然自己會最清楚,個身唔肥但唔知點解條腰總係會有舊豬腩肉。   經朋友介紹下認識菅式美容,佢主力以「骨氣療法」,即以純天然、物理性、全人手的健康整形療法,以自然方式改善問題,聽落真係好吸引。 菅式美容係香港唯一獲得「韓國小顏骨氣美容協會」認可的美容中心,所有骨氣師都經過日本的「菅式骨氣美容學院」進行骨氣療法培訓,接受多重考試評核,獲取由日本頒發的資格證書,才為客人提供徒手整形治療。 我選擇到菅式美容位於旺角的分店,旺角地鐵站一出行幾分鐘已經到,非常方便。美容院環境安靜舒適,房間乾淨亦提供暖氈,非常貼心。     今次我做的療程係「整體瘦腰x 陶瓷擊壓瘦身」。進行療程前,骨氣師會先為我檢查一下骨骼,發現我有輕微的高低膊及左右盆骨不對稱,原來係因為我成日背單邊袋吾換膊,又或者係成日翹腳,都會造成以上問題。   有別於一般美容院的瘦身療程,菅式美容使用正宗韓國矯形手技,全人手針對腰部及腹部,從骨骼層起矯正腰椎側彎、收窄上盤,配合溫熱療法和空穴擊壓,使釋放的天然遠紅外線傳至體內,增強自身免疫力,促進新陳代謝、血液及淋巴循環,清除體內埋積已久的廢物,排解多餘脂肪。     骨氣師首先以人手為我的背部進行按摩,整個過程都好舒服,而之後再配合儀器為我的腹部作中點按壓,會感到個肚好暖同震動,完全沒有不適的感覺。     療程完成後,感覺整個人也變輕了,疲勞盡消,最神奇係連個肚腩仔都即刻收細左!   這裡亦設有化妝間,換完衫可以慢慢整理儀容,而且佢地仲會端上養生熱茶。值得一提的係呢度嘅職員唔會hardsell,從網上登記試做後職員好快主動同我約時間,亦唔會邊做療程邊叫你加錢做其他野,就可以舒服寧靜咁完成一小時療程,實在經濟實惠!   ================   《菅式美容Kan’s Beauty》   旺角山東街38號38廣場20樓全層 (旺角地鐵站E1出口,朗豪坊斜對面KFC隔離)   https://www.kansbeauty.com/waist     ============== 四月媽媽手記 Fb: https://facebook.com/april.mamama Instagram:  https://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com