副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

家居必備 虎標萬金油

我同亨亨都非常惹蚊,試過就算噴左蚊怕水都係俾蚊咬,所以我手袋其中一樣必備物品,就係家傳戶曉的虎標萬金油。

我同亨亨都非常惹蚊,試過就算噴左蚊怕水都係俾蚊咬,所以我手袋其中一樣必備物品,就係家傳戶曉的虎標萬金油。 虎標萬金油除了可以消除蚊叮蟲咬所引起的紅腫痕癢,原來仲可以用於舒緩肌肉疼痛。近來抱柔柔b搞到對手好痛,所以就試下塗少少萬金油於患處,再配合按摩,塗上後會覺得暖暖地血液循環都加快了,用左幾次就已經覺得對手鬆左好多。 虎標萬金油的成份為天然草本,大人同小朋友都可安心使用。品牌百年信譽,如今已銷往全球超過100個國家了!   虎標Tiger Balm https://www.tigerbalm.com.hk/ ============== 四月媽媽手記 Fb: https://facebook.com/april.mamama Instagram:  https://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com