副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

坐月坐得好,原來有好多好處?!坐月好處大公開!

大家都知道坐月係一直以來的傳統,不過喺外國就無依個傳統之餘,岩岩生完BB的媽咪好快就會出街,甚至做運動等等。咁到底我哋點解要坐月?同埋坐月又有咩好處呢?

大家都知道坐月係一直以來的傳統,不過喺外國就無依個傳統之餘,岩岩生完BB的媽咪好快就會出街,甚至做運動等等。咁到底我哋點解要坐月?同埋坐月又有咩好處呢?     點解要坐月?? 坐月一般為期28天(即大家講的一個月),有部分會自行延長至兩個月、三個月又或者更長時間;係度講講坐月28天的流程:休養調理期、平補期、溫補期同大補期,每個階段的復原工作亦唔一樣,食療都有好大分別,不過最主要都係想坐月媽咪補充生B時失去的氣血,清惡露,以食療同休息等身體得到盡快恢復,甚至比以前更好! 想知坐月食咩,可以入依度睇睇我哋的建議:https://mamibuy.com.hk/talk/article/79542   除咗以上,坐月仲有咩好處呀? 1. 補好身體改善體質,令身體更勝從前! 好多客人食完餐都有同我哋反映,估唔到坐月坐得好,補得岩,身體係好過以前。未有BB前容易覺得凍同手腳冰冷,仲有M痛等等,坐完月M痛大減,而且唔會成日覺得凍添! 2. 恢復子宮功能! 由有咗到生B的辛苦過程,其實子宮功能已經比以前差好多,而坐個好月,食岩補品同食療,就能夠令子宮恢復昔日功能,女人的子宮同身體一樣咁重要嫁! 3. 皮膚更有光澤! 有時睇到身邊朋友坐月時,皮膚令到不得了,不過大家都知坐月期間唔太可能會搽美白精華產品,所以坐月坐得好,真係會睇到坐月媽咪皮膚係紅潤同有光澤嫁! 4. 母乳之路走得更順! 母乳之路從來都唔容易,不過飲岩湯水同飲食輔助,的確幫到唔少窮媽去增加奶量同上奶嫁!不過唔餵母乳的媽咪都可以由湯水食療入手,慢慢開始減奶量,減少谷奶的痛苦同負擔。 眉豆花生木瓜雞腳上奶湯影片教學:shorturl.at/swJ46 5. 減少甩髮危機! 懷孕已經開始擔心甩髮危機的孕媽咪,除咗懷孕期間要用岩溫和洗頭水、剪頭髮同開始護膚外,趁坐月時要補好D,多飲護髮湯水,多休息飲食均衡、再食D蛋白質食物,加強減少甩髮危機啦!蛋白質食物:牛奶、蛋、豆類產品、新鮮的魚同肉。 想老公做個神隊友,可以入依度睇睇:https://mamibuy.com.hk/talk/article/79518     **以上坐月營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見**   星級分享黃長興夫婦體驗月子餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」