副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

呀仔第一次落水

聽講在寶寶六個月時,其實可以去游水。我同太太都認為,游水係一個求生技能,真係一定要識既添。

聽講在寶寶六個月時,其實可以去游水。我同太太都認為,游水係一個求生技能,真係一定要識既添。 今日帶呀仔去元朗一間Baby Spa度游水。但與其說是游水,倒不如說是嬉水,讓寶寶適應水中環境,早一點不畏水。去之前我地做左少少資料搜集,包括要帶備的用品、游水前後的準備,以及大概寶寶的反應等。 一般游水時間會係15分鐘,初初落水時呀仔無太大的反應,之後慢慢自由探索水中環境,再嘗試踢水同轉圈等等。我同太太亦試用公仔引佢游過黎,又試下用水滴聲引佢注意,務求令佢旭多幾下,擰多幾野。 (呢個暖水池夠呀仔踢水有餘) (玩到尾果陣佢似乎適應左,同媽媽玩到笑得好大聲) 游完水之後,職員姐姐幫呀仔沖涼洗頭同按摩,慶幸呀仔無扭計同唔怕陌生人,而我地亦可以偷師睇下幫寶寶沖涼同按摩既招數。總括黎講,這算是一個不錯的新體驗,幫呀仔放電之餘,亦可試試呀仔驚唔驚水。   泥圍爸爸的育兒時光 Facebook https://www.facebook.com/laiwaipapa/ Instagram https://www.instagram.com/kennethlaife/