副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【遲來的覺悟】原來用珮夫人鼻爽貼就可以令小朋友冇鼻塞瞓得好啲

有冇人呢排都係瞓得唔好?自從武漢肺炎打到黎,日日睇到啲確診數字上升,心情勁差,瞓得唔多好,加上時不時聽到蝦子好重鼻音,扯鼻鼾咁,久唔久會半夜扎醒,要我起身呵返,我地倆個睡眠質素極差!

有冇人呢排都係瞓得唔好?自從武漢肺炎打到黎,日日睇到啲確診數字上升,心情勁差,瞓得唔多好,加上時不時聽到蝦子好重鼻音,扯鼻鼾咁,久唔久會半夜扎醒,要我起身呵返,我地倆個睡眠質素極差! 蝦子遺傳咗我嘅鼻敏感,好容易會鼻塞塞,所以成日都瞓得唔好,呢幾日我比佢試下用珮夫人鼻爽貼, 小朋友鼻塞有改善喎,呼吸都暢順左,瞓得幾冧,唔洗我再半夜起身喇! 之前我試過幫蝦子搽薄荷膏通鼻,初初係有效的,但一晏少少,又故態復萌! 反而用左珮夫人鼻爽貼,效力持久,成晚都work,蝦子可以一覺瞓天光! 珮夫人鼻爽貼不含樟腦,全天然歐洲精油成份無藥性,小朋友有鼻塞只要夠6個月以上就岩用,大人都用得,連有G6PD嘅小朋友都可以安心使用,簡單地將鼻爽貼貼係衫既心口位置就搞掂,唔洗直接接觸皮膚,痴得實唔易甩,第二朝搣走件衫都冇起毛粒。 我仲係小朋友個時成日病,家中長輩都係比我飲珮夫人咳藥水好返,所以我覺得珮夫人信得過,因此,當我見到市面上有其他牌子嘅通鼻貼都話可以紓緩小朋友鼻塞,我二話不說就揀珮夫人鼻爽貼嚟試,今日經過屈臣氏見做梗買2送1,平均$36.6/盒,即刻掃返3盒。 用左珮夫人鼻爽貼幾晚,我都冇再聽到蝦子重鼻音,少左樣煩惱,我可以瞓得好啲喇! P.S. 孕婦慎用,鼻爽貼唔係貼鼻係貼於衣服上的心口位置   更多親子分享,請Like & Follow 鯨魚家姐‧蝦子細佬Facebook 同IG啦!