副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

鬧市中的庭園風餐廳 - Chelsea Garden

難得可以放低小朋友,當然要同老公揀個寧靜又有情調嘅餐廳食晚飯。呢日我地就去左間位於佐敦的隱世庭園餐廳 - Chelsea Garden 嘆西班牙菜,無論係環境同食物水準都一樣有驚喜!

難得可以放低小朋友,當然要同老公揀個寧靜又有情調嘅餐廳食晚飯。呢日我地就去左間位於佐敦的隱世庭園餐廳 - Chelsea Garden 嘆西班牙菜,無論係環境同食物水準都一樣有驚喜!   餐廳位於大廈的4樓,入到去已經被周圍的園庭式佈置所吸引,加上有落地玻璃,我哋坐於窗口旁的梳化位置非常舒服。   而餐廳外還有一個小小的花園平台,放滿了不同的植物,令人有種忘掉繁囂的感覺,像是置身鬧市中的一點綠洲! 首先來了Blue Mussels,分量很大,青口啖啖肉而且感覺幾新鮮,白汁味道剛剛好易唔會太重酒味,啱晒我哋口味。 老公點了黑松露野菌忌廉湯,而我果個係跟餐的蟲草花野菌忌廉湯,冇諗過原來蟲草花可以加入西餐元素,而且飲起上嚟味道仲好夾,而忌廉湯都好足料,食落有啖啖攪碎了的野菌。 頭盤方面,老公點左美國黑安格斯肉眼扒, 肉質鮮嫩,充滿油香同肉汁,就算不加醬汁都已經好好味。 而我的黑松露野菌焗西班牙燒雞,皮脆肉嫩,就算雞胸部份都唔會好韌,而且店員仲好貼心,端上後仲問我需唔需要切埋俾我,對我呢啲懶人當然係求之不得。 呢度仲有不同的甜品,不過實在太飽了,雖然想試但已經食唔落。 除咗餐廳裝潢,呢度連洗手間裏面同樣放滿了不同的植物,令人感到它的用心。 我同老公都好喜歡呢度,下次一定會再嚟! ********************* Chelsea Garden & Restaurant 地址: 佐敦柯士甸道7號UQ Place 4樓 電話: 39740822 ============== 四月媽媽手記 FB: http://facebook.com/april.mamama IG: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com