副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

面對小月子!小月子詳細調理進程分享!

有唔少朋友睇過我哋小月既文章分享,都inbox話想了解多啲,所以今次我哋再詳細講吓小月的詳細調理進程係點樣啦!

有唔少朋友睇過我哋小月既文章分享,都inbox話想了解多啲,所以今次我哋再詳細講吓小月的詳細調理進程係點樣啦!   各位係初期懷孕面對身體不適或者特別狀況出現,都會覺得非常徬徨同無助,當時除咗睇婦科同照超聲波外,基本上都無咩做到,更何況係面對小月既發生!     小月即指「流產」及「小產」的意思,如果小月在懷孕初期12週內發生,一般係屬於胚胎問題,屬於一種自然淘汰。如果小月出現係12週後至28週期間發生,咁就有機會係胎兒發展異常問題,好似染色體異常等等;又或者母體子宮問題影響。   而小月的最終狀況亦好影響女性身體,如果屬於自然流產,唔需要再做任何手術處理,咁復原上會比較快,對於身體影響都會較少。如果屬於藥流流產,大概食藥後幾日就會開始排出組織,復原上就會比第一種慢少少,同埋要注意身體上會唔會出現異常,好似持續出血等,如果有就一定要睇醫生檢查。如果屬於人工流產,對女性身體特別子宮內膜就會影響好大,復原上所需時間都會最長。   面對以上三種唔同的流產狀況,所需要坐小月子的時間亦唔同,流產後身體會好虛弱,氣血嚴重不足,有機會有頭暈出現,所以基本上初期復原一定要訓床休息,等身體有返啲氣力先可以簡單落床在家活動。   如果係懷孕初期12週內發生的小月,我哋會建議小月子至少需要進行2-3星期;如果係懷孕12週以上的小月,我哋會建議小月子至少需要進行4-5星期,復原時間都要睇返個人身體而定。復原一般除咗需要休息,仲需要配合藥膳湯水同有營飲食配合!     不過我哋明白好多小月朋友未必有力氣心情去處理飲食上既煩惱,所以我哋特別為不幸小產既朋友,建立祖祖媽小月餐,由經驗中醫師為客人診斷同編寫專屬小月藥膳餐單,再由陪月姨姨家廚每日上門新鮮現煮一日餐,做到真正一站式方便小月餐,等小月朋友享用最新鮮食材同湯水藥膳同時,等身體盡快恢復,甚至更勝從前!   其他小月子文章分享 小產 …共勉之 個人食療分享:小產後調理飲花茶有幫助! 小產同坐月一樣咁重要?!有咩要特別注意? 細數不同流產對身體的傷害!如何調理?小產會有咩併發症?   **以上營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見**   星級分享黃長興夫婦體驗月子餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」