副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

面對小月子!如何讓身心從新出發!

無論係咩階段不幸遇上小產,都需要一段時間等自己心情平復返,除咗心情,當然仲要最重要處理身體上的恢復。

無論係咩階段不幸遇上小產,都需要一段時間等自己心情平復返,除咗心情,當然仲要最重要處理身體上的恢復。       由自己做起心情平復改善計劃,我哋唔少客人都唔想比任何人知道自己正在小月或者曾經試過小月,其實我哋聽落都覺得好心酸,作為女性係一個特別需要其他人關心關懷的時候,偏偏唔想同其他人分享同求助!有時好多客人同我哋講講吓都忍唔住喊,所以我哋都希望我哋可以帶到比佢哋一份關心!   我哋分享過自己處理小月既朋友可以飲用一啲較易在家製作既花茶,好似玫瑰花茶都可以舒緩壓力,令心情放鬆返,而且仲有助眠功效。由於花茶飲用上好簡單,所以無論在家或者在職既朋友都可以隨時飲用。   而身體方面,大家知道都必定要做婦科檢查同照超聲波,確保組織已經完全排出,日後唔會損害到子宮健康。除咗檢查,另一方面最重要就係飲食,一般不幸小月的朋友會以為純粹睇幾次中醫,飲咗中藥睇埋婦科做檢查就足夠,但其實有營養既每一餐先可以鞏固同維持返自身健康!所以我哋都好建議小月的朋友真係要食得夠營養,特別係補充氣血同蛋白質方面一定要加強,好似肉類,蛋,豆類製品等等,都會令身體更快恢復!   不過我哋都明白剛經歷小產既朋友未必有力氣心情處理飲食方面煩惱,所以我哋五年前開始為不幸小月既朋友,建立祖祖媽小月餐,由經驗中醫師為客人診斷同編寫專屬藥膳餐單,再由陪月姨姨家廚上門新鮮現煮一日餐,做到真正一站式方便既小月餐,等每位都可以享用最新鮮食材同湯水藥膳等,等身體盡快恢復,甚至更勝從前!   由即日至7月17號我哋仲有訂餐送禮活動,凡訂購小月餐一星期送你3包月子沐浴包,訂兩星期送6包如此類推,沖涼洗頭都幫身體做到活血祛瘀,止血抗菌功效。 專頁即時查詢適合你的食療服務:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢適合你的食療服務: https://wa.me/85261301277   其他小月子文章分享 小產 …共勉之 面對小月子!小月子詳細調理進程分享! 個人食療分享:小產後調理飲花茶有幫助! 小產同坐月一樣咁重要?!有咩要特別注意? 細數不同流產對身體的傷害!如何調理?小產會有咩併發症?   **以上營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見**   「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」 坐月食療、小月食療、孕養食療、好孕食療、陪月員轉介、催乳服務、紮肚 星級分享黃長興夫婦體驗月子餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  曾接受多家本地報章訪問:TOPICK、大公報、飲食男女、新城財經台 香港首家上門煮餐專家 - 2016年正式由台灣引入月子餐服務 榮獲2019香港最受歡迎品牌  l香港註冊中醫藥零售商