副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

有效擊退及護理眼肌問題☆JMsolution 滾珠眼霜☆

韓國品牌JMsolution的面膜好用就大家都知,但呢品牌仲有出其他產品,例如今次介紹既滾珠眼霜(容量: 15ml x 2)。

韓國品牌JMsolution的面膜好用就大家都知,但呢品牌仲有出其他產品,例如今次介紹既滾珠眼霜(容量: 15ml x 2)。 同一品牌的眼霜一樣都係有三款:蜂蜜(黑色)、珍珠(綠色),以及玫瑰(粉色); 功效如下: 黑色蜂蜜:富含蜂蜜營養,透明質酸等滋潤補水精華,緊致抗皺,減退細紋、乾紋。   綠色珍珠:含海洋能量和珍珠萃取物 保濕高分子親和穩定技術,帶給雙眼雙彩彈力。   粉色玫瑰:含5種花朵升級能量 穩定高分子聚合物,輕柔滲透眼部肌膚,帶來高倍水潤感。   JMsolution 滾珠眼霜三款區別: 黑色蜂蜜:抗皺淡化細紋 綠色珍珠:提亮眼周膚色淡化黑眼圈 粉色玫瑰:補水保濕 可按自己需要去選購合適的,或者輪流使用三款   相比起普通眼霜,不鏽鋼滾珠頭設計可令皮膚更加吸收,透過塗抹既同時亦可以做埋按摩,有效集中護理眼肌問題。除左眼部之外,其他有皺紋既部位如八字紋、頸紋、額頭、都可以用!每盒各有兩支,方便攜帶。   我個人就喜歡用綠色珍珠款,母親大人就鍾意黑色蜂蜜款,依家已經用緊第3盒。面膜就屈臣氏、莎莎呢類大型零售商有得買,但滾珠眼霜就唔係常見到,所以我通常都係呢間FB網店度買: v.girlonlineshop   歡迎邀稿、產品試用、出席活動 Blogs:   theZtyle │She.com │ Qooza │ BE │  媽媽幫 │ Facebook │Instagram