副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

鬆軟古早味蛋糕

老公今日放工買左兩個古早味蛋糕番黎,好開心呀!佢話原來源祖之味古早蛋糕店 係旺角MOKO開左分店呀!我地之前食過覺得好好味,而家咁近我哋就有一間分店真係好方便我哋買蛋糕呢!

老公今日放工買左兩個古早味蛋糕番黎,好開心呀!佢話原來源祖之味古早蛋糕店 係旺角MOKO開左分店呀!我地之前食過覺得好好味,而家咁近我哋就有一間分店真係好方便我哋買蛋糕呢! 老公話分店的蛋糕味道都好多選擇,佢最後揀左海苔肉鬆和雲石紋朱古力,佢仲話店舖有好得意的場景俾人影相,下次要帶Aidan去影相和俾佢自己揀蛋糕,Happy! 海苔肉鬆和雲石紋朱古力古早味蛋糕都非常好味呀!好鬆軟又有口感。我自己就最鍾意海苔肉鬆,海苔令整個蛋糕的味道都變得更香。仔仔當然係對雲石紋朱古力味情有獨鍾啦,因為有朱古力粒粒係入面架,好正呀!   ————————————— 歡迎連絡安妮媽媽: Facebook專頁: 安妮媽媽親子日記 IG: @Annie_mama_diary | 安妮媽媽親子日記 E-mail : AnnieMamaDiary@gmail.com