副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

3歲佛系戒片大法

一直以黎我都無催迫貝貝幾時要學到啲咩,幾時要做到啲咩,心態比較佛系,好多野都覺得緣份來了,自然會學識!的而且確,好多野我無教佢,都係佢自己學返黎,但有時我都難免會有好迷茫嘅時候。

一直以黎我都無催迫貝貝幾時要學到啲咩,幾時要做到啲咩,心態比較佛系,好多野都覺得緣份來了,自然會學識!的而且確,好多野我無教佢,都係佢自己學返黎,但有時我都難免會有好迷茫嘅時候。 例如上廁所呢回事,呢樣係令我困擾嘅事,雖然我自認自己佛系唔緊張,但其實心裡大概都知道小朋友3歲前,應該大部分小朋友都要識自己坐廁所,好多人都曾經叫我自己訓練佢,但佢對坐廁所真係好大抗拒,我已經專登買公主廁板諗住佢鐘意,點知無論軟或硬嘅方法我都試過,都係搞唔掂,總之就死都唔願意掂下個廁所板。失敗咗幾次之後,我都無勉強佢了,我曾經都擔心過,唔通到9月返學嘅時候,都仲要著尿片返學? 點知,緣份嘅野真係話黎就黎!原來啲小朋友真係會突然開竅!有一日,我同爸爸去咗街,貝貝bubble bath嘅時候,佢自己同姐姐講話想去廁所!於是走返出嚟,自動自覺坐咗上廁板,而且係成功!第二日,佢又係相同嘅環境下,主動上演一次,今次仲係我親眼見證住佢成功,我當然讚到佢飛天,然後慢慢地佢開始好有信心,識話畀我知幾時急vv,想我帶佢去廁所,每次痾完仲識自己抹乾淨,又會好開心咁同我講:「我痾到啦,肚仔真係好舒服」依家每朝早一起身,第一時間叫我帶佢去廁所添,依家濕片嘅次數都少咗好多,終於都叫做守得雲開! 希望藉住我呢個經歷,我可以畀多啲鼓勵同路嘅媽媽們,有啲野真係心急唔黎,我地要做嘅,應該畀多啲信心自己嘅小朋友,相信佢,佢自然會做得到!閒時就同佢睇多啲學去廁所嘅書,同埋同佢講多啲,點先可以真正成為大個女。 雖然貝貝已經大概知幾時要去廁所,但佢都仲好堅持要著住片片,唔肯就咁著底褲 ,我都唔想一下子迫住佢改變,我會同佢講我相信佢,希望等佢自己ready好晒先改,逐步逐步黎都唔緊要!等待真正成功戒片嘅一日! 3Y1M11D —————————————— 可以加埋我MeWe啦 MeWe: https://mewe.com/p/bowl_lam FB: https://facebook.com/profile.php?id=155831361844211 IG: https://www.instagram.com/bowl_lam/