副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

高齡想懷孕可以點做?

上次同大家分享過高齡懷孕的孕媽咪飲食資訊,幫助身體孕育出健康BB之後,唔少朋友inbox話好想知:點樣可以提高懷孕機會,特別係踏入高齡35歲+的階段,所以我哋又分享吓啦!

上次同大家分享過高齡懷孕的孕媽咪飲食資訊,幫助身體孕育出健康BB之後,唔少朋友inbox話好想知:點樣可以提高懷孕機會,特別係踏入高齡35歲+的階段,所以我哋又分享吓啦!   大家一般會覺得高齡想懷孕,就梗係要食補品補好身體啦,坊間買補身產品都好方便!不過無論咩年紀想有BB,都應該了解清楚體質同身體狀況先好食任何補品!   講返都市人生活節奏緊張,經常食無定時,就連夜晚訓教都愈來愈夜,唔好話生BB,就連身體抵抗力都差咗,所以要增加生BB機會,首要係令身體狀態變得穏定,增強抵抗力,養宮養身體一齊做!   保持良好生活習慣 作息定時係好重要,每日有充足睡眠時間,至少訓到七至八小時以上,而晚上十點至十一點係身體生長激素分泌最旺盛的時段,所以多休息少捱夜,同伴侶重新規劃日常的作息時間表,先好好養好身子。   懷孕前準備要做好 孕前身體檢查、服食多元女性維他命、葉酸補充、做運動!仲有就係最重要,放鬆心情減少心理壓力,都有助於增加懷孕的機會。   三餐定時 訓教飲食同樣重要,三餐定時食,唔好以為有時延後少少食嘢無問題,因為習慣成自然,好快身體狀態又會變得唔穏定。另外要多吃蔬果同抗氧化食物(好似香蕉,南瓜,紅蘿蔔,杏仁等等有營養食物)、少食高脂肪、垃圾食物、仲有生冷食物飲品,都對養宮有幫助嫁!   最後當然要講吓飲食上需要啦,好多想懷孕的朋友,都唔係太知每日要食啲咩嘢。其實最簡單每餐新鮮煮新鮮食,少食外賣、高納高鹽的食物,對身體吸收嚟講已經好好!   唔識煮唔緊要!我哋特別為想懷孕的各位預備好孕餐,由註冊經驗中醫師進行一系列專業醫療:診症、針灸、拔罐、耳穴貼同加強治療中藥。   我哋有註冊陪月姨姨每朝買好餸,上門現煮一日餐比大家食,味道會盡量按大家口味調較,只要屋企有煮食爐、廚具同調味料,我哋就可以搞掂啦!雖然宜家係疫情當中,不過我哋為大家都做好防疫措施,記得快啲同我哋傾吓啦!   祖祖媽好孕餐傳送門:祖祖媽月子私房菜好孕餐 (jjma.com.hk)   坐月食療、小月食療、孕養食療、好孕食療、陪月員轉介、催乳服務及紮肚服務 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277  Whatsapp查詢: https://wa.me/85267305344   **以上資訊只供參考,想知更多請自行諮詢醫生或營養師意見** 祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  曾接受多家報章訪問:TOPICK、大公報、飲食男女、新城財經台 香港首家上門煮餐專家 - 2016年正式由台灣引入月子餐服務 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」 榮獲2019香港最受歡迎品牌  l香港註冊中醫藥零售商