副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

321 結婚週年紀念日 - 賞心悅目的餐廳!

今日是同海馬爸爸的結婚週年紀念日 - ironwedding! 我今年決定自己訂一間想食嘅餐廳,唔等人安排..haha 又當是二寶寶出世前食好啲嘅一個藉口!

今日是同海馬爸爸的結婚週年紀念日 - ironwedding! 我今年決定自己訂一間想食嘅餐廳,唔等人安排..haha 又當是二寶寶出世前食好啲嘅一個藉口!   點解去這間餐廳? 一來上月見過軒仔後想起佢這間餐廳 二來大家都話餐廳靚到廁所都要打卡! 果然無講錯! 餐廳華麗裝潢,一經過旋轉門後,就被天花的大水晶燈迷住了!  食物質素唔錯,侍應服務也有禮! 我覺得如果是重要的日子,來一趟味覺與視覺的享受是不錯啊!另外,餐廳咁靚~唔好怕羞 想影就影! 因為好多地方影出來都好美! - 訂枱時講咗係 wedding anniversary,安排了卡座,坐得更舒服同有空間感~ - 另外也會安排在甜品上寫上 “anniversary” 祝福字 - 建議享用午餐($300/head),價錢是晚餐的一半呢 - 餐廳提供法國菜,所以份量不會好大份,要有心理準備啊 - 有興趣來用餐,最好預早一個月前訂枱 - 滿$400以上可享免費泊車2小時 - 可惜疫情關係,未有機會欣賞到現場音樂表演,希望下次再去時可欣賞到! Junon 仙后餐廳     地址: 灣仔皇后大道東213號胡忠大廈2樓 電話: 28080882 #紀念日 #一家大細 #海馬仔都好開心 #靚 #賞心悅目❤️       ————————————   請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~ =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot│Girlssss SundayKiss│ Ohpama.com│ Cook1Cook│MamiDaily Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │ 親子集合#tagmum  ilovemama │ She.com│U Blog│WeShare│Pixnet 部落格