副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

小月子健康 - 做好小月子,一步一步改善!

不幸小月既朋友,一般由醫生診斷確認流產或者小產後,都會即刻inbox問我哋:幾時可以開始調理身體食補品,食小月餐?

不幸小月既朋友,一般由醫生診斷確認流產或者小產後,都會即刻inbox問我哋:幾時可以開始調理身體食補品,食小月餐?   我哋至今幫過無數小月朋友煮餐,渡過最艱難的時刻,我哋好明白大家的諗法,小月後想盡快補好身體,特別係子宮盡快恢復,希望盡快再迎來懷孕的機會!但係如果未排清組織就補身,身體有機會會持續出血同發炎啦。之前曾經有位小月朋友唔清楚小月後應該點做,係仍然有惡露之下補身,結果愈補愈虛,搵我哋幫手個時,醫師診斷都好驚訝點解身體咁虛弱,好在佢搵咗我哋,所以我哋第一時間幫佢搞好小月餐單,再馬上安排現煮小月餐比佢,先慢慢令到佢身體回復正常!   對於小月後調理身體,大家都要等婦科醫生先以照聲波診斷好子宮狀況,去確認組織係咪已經完全排清,子宮回復正常水平先開始做小月子調理程序。一般嚟講排清組織既時間同情況大家都唔同,有啲身體會自然排出,有啲就需要食藥或者做手術,以排清組織為標準去分辨係咪開始適合做小月子。   係等候排清惡露既時候,大家飲食方面要清淡為主,盡量避免買中藥或者補品嚟食,以免影響排出惡露同延誤身體恢復進程。要多休息同多飲水,每日補充足夠水份可以維持身體新陳代謝,都會有助身體恢復,另外如果覺得簡單休息後仍然係好攰,好唔舒服,咁就建議要盡量係屋企休息啦!   當惡露排清就可以開始進行調理進程啦,如果大家想一次過以專業飲食、零煩惱中醫診斷,都可以考慮搵我哋幫手為你做好小月子食療,每朝新鮮食材加上現煮全日餐,等你身體從食療上得到最新鮮營養,等身體盡快恢復,盡快迎來懷孕機會呀!   祖祖媽專業小月餐有啲咩?入嚟睇睇啦:https://www.jjma.com.hk/pages/%E5%B0%8F%E6%9C%88%E9%A4%90.html **以上營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見** 其他小月子文章分享 小產 …共勉之 個人食療分享:小產後調理飲花茶有幫助! 小產同坐月一樣咁重要?!有咩要特別注意? 細數不同流產對身體的傷害!如何調理?小產會有咩併發症?   「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」 坐月食療、小月食療、孕養食療、好孕食療、陪月員轉介、催乳服務、紮肚   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  曾接受多家本地報章訪問:TOPICK、大公報、飲食男女、新城財經台 香港首家上門煮餐專家 - 2016年正式由台灣引入月子餐服務 榮獲2019香港最受歡迎品牌  l香港註冊中醫藥零售商