副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【食譜】菜芯芝士魚肉薯餅 唔食菜既bb都鍾意

由一加固開始就唔鍾意食菜,媽媽我真係要盡各樣辦法。整條菜比佢係完全唔肯放入口,所以最有效既方法就係偷偷地撈落d食物度。咁就整個菜芯芝士魚肉薯餅啦~~~阿囡一口氣食左3個呀!

肥一 1歲了,由一加固開始就唔鍾意食菜,媽媽我真係要盡各樣辦法。 整條菜比佢係完全唔肯放入口,所以最有效既方法就係偷偷地撈落d食物度。 雪櫃有半舊番薯、兩條菜芯、一舊魚柳、一細舊芝士,咁就整個菜芯芝士魚肉薯餅啦~~~阿囡一口氣食左3個呀!   做法: 1)菜心、急凍魚柳、番薯蒸熟 2)全部材料blend碎/蓉,芝士切粒,撈埋,再加麵粉(約兩湯匙)。 3)搓成一個個餅形,放入已預熱既焗爐,160度焗10分鐘, 再反轉焗五分鐘,就食得啦。 好多媽媽問,blw既bb出街可以整咩比佢食呢? 要方便易帶,又唔會食到周圍都係,蔬菜餅係一個唔錯既選擇。菜、肉、魚、薯仔,屋企雪櫃都會常見,撈一撈、焗一焗/煎一煎就完成。