副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

帶妹妹去Hello Kitty健康中心打疫苗

都有一段時間冇寫文章,原因係每日都好忙好累!因為每日都湊住兩個小魔怪,令我身心俱疲,不過係幸福嘅!

都有一段時間冇寫文章,原因係每日都好忙好累!因為每日都湊住兩個小魔怪,令我身心俱疲,不過係幸福嘅! 今日同妹妹去左Hello Kitty健康中心join疫苗計劃,最初係想同芝麻一樣join Kinetics,但最後比我揾到呢間平啲,打嘅針係一樣,而且以前喺BB展好似有見過佢地擺booth,應該唔會呃人嘅,所以就決定join佢。 成間中心全部都係Hello Kitty,裝修係幾靚幾舒服都幾可愛嘅,幫妹妹打針嘅姑娘態度好好,對小朋友好有耐性。今日妹妹係打HIB同食口服輪狀,妹妹都好合作冇扭計。我地約左10點半,呢個時間冇乜人,之後陸陸續續就逼滿成間中心喇!   退燒藥個樽係Hello Kitty 針口塊膠布都係Hello Kitty